دولت با طرح مالیات بر عایدی سرمایه مجلس موافقت کرد


دولت با طرح مالیات بر عایدی سرمایه مجلس موافقت کرد

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در حاشیه هیئت دولت گفت: یکی از مواردی که در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد، اظهار نظر رسمی و معرفی نماینده دولت در خصوص طرح مالیات بر سوداگری است که هم...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت امروز در حاشیه هیئت دولت گفت: یکی از مواردی که در جلسه امروز هیئت دولت مطرح شد، اظهار نظر رسمی و معرفی نماینده دولت در خصوص طرح مالیات بر سوداگری است که هم اکنون در مجلس با عنوان طرح مالیات بر عایدی سرمایه در دست بررسی قرار دارد.


وی افزود: سال‌ها کارشناسان و صاحب‌نظران اقتصادی پیگیر تنبیه سوداگری با استفاده از جریمه‌های مالیاتی بودند تا منابع به سمت فعالیت‌های مولد هدایت شود، در همین رابطه امروز هیئت دولت هم با طرح مجلس درباره مالیات بر عایدی سرمایه موافقت کرد و هم وزارت اقتصاد را به عنوان نماینده دولت در صحن علنی مجلس تعیین کرد.


وزیر اقتصاد همچنین درباره وعده وزارت اقتصاد برای اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و موضوع مالیات بر مجموع درآمد توضیح داد: مالیات بر مجموع درآمد در کمیسیون اقتصادی دولت به تصویب رسیده، ولی از آنجا که نیازمند مصوبه مجلس شورای اسلامی است، به عنوان لایحه به مجلس ارسال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس