حباب قیمت دلار با شفاف‌سازی نرخ ارز در صرافی‌ها از بین می‌رود


حباب قیمت دلار با شفاف‌سازی نرخ ارز در صرافی‌ها از بین می‌رود

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی باشاره به شفاف‌سازی نرخ ارز صرافی‌ها و فراهم آوردن امکان خرید ارز به صورت آنلاین از سوی بانک مرکزی گفت: اقدام بانک مرکزی در...

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبنا، جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی باشاره به شفاف‌سازی نرخ ارز صرافی‌ها و فراهم آوردن امکان خرید ارز به صورت آنلاین از سوی بانک مرکزی گفت: اقدام بانک مرکزی در شفاف‌سازی نرخ ارز صرافی‌ها اقدامی قابل تقدیر و قابل حمایت است.

وی افزود: شفاف سازی نرخ ارز در واقع، واقعی کردن نقش آن به نفع هم تولید کننده و هم وارد کننده است. عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: شفاف‌سازی نرخ ارز صرافی‌ها باعث می‌شود تا حباب قیمت ارز از بین برود و با این کار بانک مرکزی، ما شاهد نرخ‌های غیر واقعی ارز در بازار نخواهیم بود.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: حباب قیمت ارز افزایش قیمت کاذب در دیگر کالا‌ها را نیز به همراه دارد و وقتی این حباب قیمتی بشکند طبیعتاً بر قیمت سایر اجناس در بازار نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت.

وی افزود این اقدام بانک مرکزی در شفاف سازی نرخ ارز گامی مهم در مسیر واقعی کردن قیمت‌ها در بازار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا