پست در خط مقدم خدمت به مردم است/ تاکید بر تقویت سعه صدر در پاسخگویی


پست در خط مقدم خدمت به مردم است/ تاکید بر تقویت سعه صدر در پاسخگویی

قناعت از اداره کل پست و دستگاه های اجرایی که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند درخواست کرد در پاسخگویی و ارتباط با مردم سعه صدر خود را بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت پیش از ظهر امروز(۲۴ مهر) در بازدید از اداره کل پست خراسان جنوبی که به مناسبت هفته پست در جهت بررسی روند پاسخگویی به ارباب رجوع و بررسی میزان رضایت مردم برگزار شد، اظهار کرد: کار اداره پست جزو کارهای خاص و حساس است و تعطیل پذیر نیست اقدامات این مجموعه جای تقدیر دارد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موفقیت های نظام اسلامی ایران در عرصه های بین المللی، گفت: این موفقیت ها برای دشمنان سخت است و در طی این سال ها فتنه ها و توطئه های بسیار را با محوریت امریکا بر علیه نظام اسلامی شاهد بودیم.

قناعت به تلاش های دشمن برای جلوگیری از پیشرفت های ایران قوی با ایجاد فتنه ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات اشاره کرد و افزود: اما ریشه اصلی آن مسایل اقتصادی بود و در فتنه اخیر دشمن هم که به بهانه حجاب است اما هدف اصلی آنان جلوگیری از پیشرفت های چشمگیر نظام اسلامی ایران است.

وی به موفقیت ایران در تولید واکسن کرونا، عضویت در سازمان همکاری های شانگهای و افزایش صادارت نفتی و غیرنفتی اشاره کرد و ادامه داد: با پیشرفت های ایران تحریم های دشمن خنثی می شود.

استاندار خراسان جنوبی از توقف سیر نزولی ارزش پولی ملی کشور هم به عنوان یک دستاورد در دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: متأسفانه با ضعف در حوزه رسانه، نتوانسته‌ایم خدمات نظام و دولت را به خوبی برای مردم انعکاس داده و تبیین کنیم.

وی تأکید کرد: فتنه اخیر یک فتنه جدید و شبیه جنگ احزاب در صدر اسلام است و هزینه های سنگینی به همراه داشته اما راه به جایی نخواهد برد چون این نظام صاحب دارد و اگر قرار بود دچار مشکل شود، همان سال ‌های نخست شکل گیری منحل می‌شد.

قناعت بیان کرد: اما این حوادث جزئی نباید حواس مسئولان را از مسائل اصلی غافل کنند، به امید خدا از این گردنه سخت هم با موفقیت عبور خواهیم کرد اما باید حواسمان باشد که فریب زرق و برق فضای رسانه‌ای دشمن را نخوریم و مواضع درستی را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از جنس مردم است و با سفرهای استانی به صورت میدانی مشکلات مردم بررسی و تصمیم گیری می شود، افزود: اداره پست هم با ارباب رجوع سروکار دارد و در این شرایط باید هوشیار باشیم و فریب زرق و برق دشمن را نخوریم و از این فرصت برای خدمت رسانی شایسته به مردم استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی از اداره کل پست و دستگاه های اجرایی که در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند درخواست کرد در پاسخگویی و ارتباط با مردم سعه صدر و خوش رویی خود را بالا ببرند.

قناعت با اشاره به مشکلات پست در ارسال مرسولات مردم به دلیل عدم نامگذاری برخی از معابر شهری، گفت: در این زمینه نیاز است در شورای نامگذاری و با حضور شهرداری این مشکل بررسی و رفع شود.

پایان پیام/375

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتانیاهو با هدف ماندن در قدرت به دنبال جنگ با ایران است