گلکسی A04e سامسونگ در سکوت معرفی شد


گلکسی A04e سامسونگ در سکوت معرفی شد

سامسونگ از گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده گلکسی A04e با مشخصاتی نظیر نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد.در حالی‌که توجه اغلب رسانه‌ها و هم‌چنین مصرف‌کنندگان به سری رده‌بالای گوشی‌های هوشمند سامسونگ از جمله گلکسی اس...

سامسونگ از گوشی ارزان‌قیمت و پایین‌رده گلکسی A04e با مشخصاتی نظیر نمایشگر 6.5 اینچی اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد.

در حالی‌که توجه اغلب رسانه‌ها و هم‌چنین مصرف‌کنندگان به سری رده‌بالای گوشی‌های هوشمند سامسونگ از جمله گلکسی اس معطوف است، این شرکت هم‌چنان به عرضه دستگاه‌های جدید ارزان‌قیمت و اقتصادی ادامه می‌دهد. در این راستا، غول کره‌ای امروز در سکوت خبری از گوشی گلکسی A04e رونمایی کرد.

گلکسی A04e دارای مشخصاتی نظیر صفحه‌نمایش 6.5 اینچی PLS LCD با رزولوشن +HD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه سنسور تشخیص عمق‌ 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، پردازنده‌ احتمالی هلیو G35 مدیاتک با 3 یا 4 گیگابایت رم در سه ظرفیت ذخیره‌سازی 32/64/128 گیگابایت با قابلیت ارتقا است. این گوشی هم‌چنین از اتصال LTE و وای‌فای 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند و از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد.

گلکسی A04e سامسونگ در سکوت معرفی شد

گلکسی A04e سامسونگ از رابط کاربری One UI Core 4.1 بر پایه اندروید 12 استفاده می‌کند که نسخه‌‌ای از پوسته سامسونگ برای گوشی‌های ارزان‌قیمت است. ابعاد این دستگاه 164.2 در 75.9 با ضخامت 9.1 میلی‌متر و وزن آن 188 گرم است. با اینکه سامسونگ اشاره‌ای به جنس بدنه این گوشی نداشته، اما به احتمال زیاد دارای پوششی تمام پلاستیکی است. گلکسی A04e در سه رنگ مشکی، آبی روشن و مسی عرضه خواهد شد.

در مقایسه با سری A04، دوربین اصلی گلکسی A04e رزولوشن پایین‌تری دارد و هم‌چنین با مقدار رم پایین‌تری نیز قابل خریداری است. هم‌چنین در مقام مقایسه با گوشی A04s نیز، این دستگاه دارای نمایشگری با نرخ نوسازی پایین‌تر 60 هرتزی در برابر 90 هرتز است و فقدان دوربین ماکرو، وضوح پایین‌تر دوربین اصلی و چیپست متفاوت احتمالی به چشم می‌خورد. به جز موارد اشاره شده، هر سه مدل از ویژگی‌های نسبتا یکسانی برخوردار هستند.

از آنجایی‌که به نظر می‌رسد گلکسی A04e سامسونگ پایین‌ترین مشخصات را در میان سه‌گانه این سری داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند ارزان‌ترین عضو این خانواده نیز باشد. با این حال، هنوز اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه Galaxy A04e منتشر نشده است.

منبع :gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک