کلهر: لوکادیا یک گل مدرسه‌ای به ملوان زد/ پرسپولیس یک پای قهرمانی است


کلهر: لوکادیا یک گل مدرسه‌ای به ملوان زد/ پرسپولیس یک پای قهرمانی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: لوکادیا در نیمه دوم بازی با ملوان یک گل مدرسه‌ای زیبا به ثمر رساند.

محمود کلهر در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص برتری پرسپولیس مقابل ملوان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: نیمه اول بازی بار فنی نداشت، اما تیم پرسپولیس در نیمه دوم توسط لوکادیا گل مدرسه‌ای قشنگی زد و خودش را از مدعیان قهرمانی جدا کرد. سرخپوشان با بُرد اقتصادی از سد حریفان خود عبور می‌کنند و به نظرم ۹۰ درصد قهرمان لیگ برتر می‌شوند. ​پرسپولیس توانست بازی با برنامه ارائه دهد و کنار آن نیز برنامه‌های تاکتیکی که در تمرینات به آن‌ها پرداخته شده بود را در داخل زمین پیاده کنند.

وی افزود: البته باید بپذیریم ملوان هم تیم ریشه‌داری محسوب می‌شود و درست است تا الان به نتایج مطلوب نرسیده اما در این فصل از لحاظ فنی بازی های قابل قبولی به نمایش گذاشته است. بیست دقیقه پایانی پرسپولیس سوار بر بازی بود و یک کار ترکیبی 3 نفره منجر به گلی شد که در لیگ ایران کمتر از این لیگ‌ها مشاهده کرده‌ایم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم در فاز دفاعی بهتر از فصل گذشته شده است، تصریح کرد:به نظرم این 3 امتیاز کمک می‌کند تا در ادامه لیگ پرسپولیس رفته رفته شرایط و ثبات بهتری پیدا کند. در بخش دفاعی هم پرسپولیس نقاط ضعفی که فصل گذشته با آن دست به گریبان بوده را برای فصل جاری ترمیم کرده و ثمره آن این شده که دیگر راحت گل نمی‌خورد. با ادامه همین روند مطمئنم اتفاقات خوبی در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

کلهر درباره اینکه پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند، اما نتیجه می‌گیرد، گفت: در فوتبال حرفه‌ای باید نتیجه بگیرید تا قهرمان شوید. تیم استقلال هم فصل گذشته با زدن گل‌های کم توانست قهرمان لیگ برتر فوتبال شود. البته پرسپولیس باید هجومی‌تر بازی کند تا بتواند گل‌های بیشتری به ثمر برساند. بالاخره پرسپولیس مهاجمان خوبی در اختیار دارد و کادرفنی باید مهاجمان خود را در داخل زمین بیشتر کند تا به گل برسد. باید بدانیم استقلال و سپاهان هم تا بدین جای فصل پا به پای پرسپولیس پیش رفته اند و هر تیمی که از ابتدا امتیازات را جمع کند مطمئنا در پایان لیگ حسرت این امتیازات از دست رفته را نخواهد خورد.

وی در مورد اینکه تا الان کیفیت لیگ را چگونه دیده است، اظهار داشت:خوشبختانه امسال لیگ پویاتری مشاهده کرده‌ایم به نحوی که کیفیت تیم‌ها بهتر از قبل شده است و بدون شک این به جذابیت مسابقات کمک می‌کند به شرطی که در بازی‌ها وقفه پیش نیاید زیرا چنین روندی در کیفیت رقابت‌ها تاثیر منفی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !