«احضار 4» در راه است


«احضار 4» در راه است

کمپانی نیولاین مشغول پیش‌تولید ساخت چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ترسناک «احضار» است.

به نقل از هالیوود ریپورتر، «جانسون مک گلدریک» نگارش فیلمنامه «احضار ۴» را بر عهده دارد «جیمز وان» و «پیتر سفرن» همچون سه قسمت قبلی، تهیه‌کنندگی دنباله جدید این فیلم سینمایی ژانر وحشت را بر عهده دارند.

«جانسون مک گلدریک» پیش از این فیلمنامه «احضار ۲» و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» را نوشته که فیلم دوم در سال ۲۰۲۱ در رتبه اول گیشه قرار گرفت و مجموعه فروش این سری فیلم را به بیش از دو میلیارد دلار در سراسر جهان رساند.

فیلم‌های «احضار» بر اساس پرونده‌های واقعی زندگی محققین ماوراء الطبیعه، «اد وارن» و «لورین وارن» ساخته شده‌اند، اگرچه پرونده دقیق که منبع الهام ساخت قسمت جدید است محرمانه نگه داشته شده است.

«پاتریک ویلسون» و «ورا فارمیگا» در سه فیلم قبلی و همچنین در اسپین آف «آنابل به خانه می‌آید» نقش وارن‌ها را بازی کرده‌اند و انتظار می‌رود در قسمت جدید نیز نقش‌های خود را تکرار کنند.

قسمت اول از فیلم‌های «احضار» در تابستان ۲۰۱۳ به عنوان یک تاکتیک ضدبرنامه در برابر فیلم‌های مهم روی پرده اکران شد. این حرکت کارساز بود، زیرا در نهایت این فیلم به درآمد ۳۲۰ میلیون دلاری در سراسر جهان در برابر بودجه ۲۰ میلیون دلاری رسید و به یکی از سودآورترین فیلم‌های ترسناک تاریخ تبدیل شد و در ادامه آغازگر ساخت یک‌سری فیلم سودآور شد.

بلافاصله در سال ۲۰۱۴ فیلم «آنابل» راهی سینما شد و پس از آن فیلم «احضار ۲» در سال ۲۰۱۳، «آنابل: آفرینش» (۲۰۱۷)، «راهبه» (۲۰۱۸)، «نفرین لیورونا» (۲۰۱۹)، «آنابل به خانه می‌آید» (۲۰۱۹) و «احضار: شیطان مرا وادار کرد» (۲۰۲۱) از این سری فیلم اکران شدند.

سری فیلم‌های ترسناک «احضار» با مجموع بودجه حدود ۱۸۰ میلیون دلاری به فروش جهانی بالغ بر ۲.۱۲۸ میلیارد دلار در سینما‌ها دست یافته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس