بُرش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود


بُرش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود

دکتر ایمانیه گفت: هدف از اجرایی شدن نقشه مهندسی فرهنگی، این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،دکتر محمدهادی ایمانیه در کارگروه فرهنگی سلامت زنان خانواده استان اظهار کرد: متاسفانه در کشور با این مسئله مواجه هستیم که سندی تدوین می‌شود؛ اما اجرا نمی‌شود، لذا امیدواریم بتوانیم با تدابیر اتخاذ شده و هدایت امام جمعه محترم شیراز ُبرش استانی سند مهندسی فرهنگی کشور اجرایی شود.

استاندار فارس با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: هر سازمان از ۳۶ دستگاهی که برنامه‌های خود را برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی ارایه دادند، بایستی آن برشی را که مربوط به همان سازمان است با بودجه‌های خود اجرا کند. ما هم به عنوان کمک، بودجه‌ای را به تحقق این امر اختصاص می‌دهیم.

استاندار فارس با تاکید براینکه هدف ما از اجرای این سند این است که مدیریت استان فرهنگ محور باشد به پنج هدف اصلی این سند اشاره کرد و افزود: حاکم شدن سبک زندگی اسلامی ایرانی در نهاد خانواده، گذر از قوم گرایی و رسیدن به وحدت ملی، جهادی شدن مدیریت و ساختارهای اداری، ساماندهی بی‌عدالتی اقتصادی و اجتماعی و انسجام جبهه فراگیر انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه از مهمترین اهداف برای اجرایی شدن این سند در استان فارس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟