راهکارهایی برای پرداخت پول استراماچونی داریم


راهکارهایی برای پرداخت پول استراماچونی داریم

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اگرچه در کار تیمی نقص وجود دارد اما پیشرفت محسوسی داشتیم.

به گزارش مشرق، محمد مومنی در خصوص جلسه شب گذشته هیات مدیره باشگاه استقلال با علی فتح‌الله زاده، اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و راهکارهایی برای درآمدزایی بررسی شد. مدیرعامل باشگاه گزارشی را در مورد چگونگی درآمدزایی برای باشگاه مطرح کرد. در این مورد هرکسی ایده‌های خودش را مطرح کرد و همفکری شد تا ان‌شاءالله بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت بدهی‌های باشگاه عنوان کرد: فتح‌الله زاده گزارشی را در مورد همه پرونده‌ها مانند استراماچونی، محبی، قائدی و پین ارائه کرد. در مورد همه آن‌ها صحبت شد. مدیرعامل و بخش مالی باشگاه راهکارهایی دارند که در این زمینه انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

نگرانی فتح الله زاده برای تسویه بدهی استراماچونی

وی در مورد اینکه آیا قسط دوم انتقال محبی از سانتاکلارا به استقلال پرداخت شده، گفت: بله، تا جایی که من اطلاع دارم این پول پرداخت شده است.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه پس از اظهارات رئیس سازمان خصوصی سازی مبنی بر برداشت ۲۰۰ میلیارد خارج از مصوبات کمیته مصارف، نماد معاملاتی باشگاه تعلیق شد و از طرفی پرونده سنگین استراماچونی هم وجود دارد که نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده، گفت: شکی ندارم با هم اندیشی یکدیگر می‌توانیم به باشگاه کمک کنیم تا این چالش برطرف شود. دنبال راهکار هستیم که بتوانیم پول استراماچونی را بدهیم. راهکارهای خوبی هم داریم که تا صددرصد نشود نمی‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

مومنی در خصوص اینکه آیا ترکیب هیات مدیره دستخوش تغییر خواهد شد، اظهار داشت: نمی‌دانم. در این مورد مدیرعامل باشگاه تصمیم می‌گیرد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد بازی این هفته مقابل هوادار، عنوان کرد: هوادار تیم خوبی است. سرمربی دارد که چندسال است با او چالش داریم و نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم. این تیم تغییرات زیادی داشته و هنوز به مرز پختگی نرسیده است. از طرفی ما تیم جوان و دونده‌ای داریم. استقلال با تفکرات هجومی فوتبال روانی را بازی می‌کند. اگر چه هنوز در اجرای کارهای تیمی نقص داریم و زمان نیاز است تا این نقص برطرف شود ولی پیشرفت محسوسی داشتیم. امیدوارم در این بازی بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و همچنان بالای جدول حضور داشته باشیم.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟