افزایش 44 درصدی سود خالص و 29 درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر


افزایش 44 درصدی سود خالص و 29 درصدی درآمدهای عملیاتی پتروشیمی امیرکبیر

به گزارش شانا و به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، همان‌طور که به اطلاع سهامداران در سامانه کدال رسیده، این مجموعه تولیدی با نماد «شکبیر» در دوره منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ در حوزه سودآوری برای هر سهم سود ۷۶۵۰ ریالی را به ثبت رساند که در مقایسه با...

به گزارش شانا و به نقل از شرکت پتروشیمی امیرکبیر، همان‌طور که به اطلاع سهامداران در سامانه کدال رسیده، این مجموعه تولیدی با نماد «شکبیر» در دوره منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۱ در حوزه سودآوری برای هر سهم سود ۷۶۵۰ ریالی را به ثبت رساند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴۴ درصد افزایش داشته است.

پتروشیمی امیرکبیر همچنین در حوزه درآمدهای عملیاتی نسبت به پارسال افزایش ۲۹ درصدی دارد.

تولید بیش از ظرفیت اسمی

پتروشیمی امیرکبیر همچنین در حوزه تولید هم توانست رکورد قابل‌توجهی را در قلب مجتمع؛ واحد الفین به ثبت رساند، به‌طوری که این واحد توانست رکورد تولید در همه ۶ ماهه‌های امیرکبیر را پشت سر بگذارد. شایان ذکر است کارخانه‌های پلی‌اتیلن سبک و نیز پلی‌اتیلن سبک خطی نیز توانستند ظرفیت اسمی واحد را به ترتیب با یک درصد و هفت درصد پشت سر بگذارند.

پتروشیمی امیرکبیر تولیدکننده متنوع‌ترین گریدهای پلی‌اتیلن در کشور است که در سایت ۴ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان بندر ماهشهر قرار دارد. ۵۲ درصد سهام این شرکت متعلق به هلدینگ توسعه سرمایه رفاه متعلق به بانک رفاه کارگران و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پتروشیمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس