بازی واکین فینیکس و همسرش در فیلم بعدی پاول پاولیکوفسکی


بازی واکین فینیکس و همسرش در فیلم بعدی پاول پاولیکوفسکی

واکین فینیکس به همراه همسرش رونی مارا قرار است در فیلم بعدی پاول پاولیکوفسکی با نام آزمایشی جزیره جلوی دوربین بروند.

رونی مارا بازیگر ۳۷ ساله و واکین فینیکس بازیگر ۴۳ ساله که در اولین حضور خود در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ به عنوان یک زوج حضور یافتند، قرار است به عنوان نقش‌های اصلی فیلم بعدی پاول پاولیکوفسکی به ایفای نقش بپردازند. گفته شده نام آزمایشی فیلم پاول پاولیکوفسکی جزیره است.

به گزارش yahoo، فیلم جزیره به‌عنوان یک فیلم هیجان‌انگیز از رویداد‌های واقعی الهام گرفته است و داستان زوجی را در دهه ۱۹۳۰ روایت می‌کند که قصد دارند در جزیره‌ای دورافتاده زندگی کنند.

بازی واکین فینیکس و همسرش در فیلم بعدی پاول پاولیکوفسکی

زندگی در جزیره برای فینیکس و مارا زمانی سخت می‌شود که یک کنتس اروپایی از برنامه آن‌ها باخبر می‌شود و با کمک دو شخص دیگر که قصد تصرف جزیره و ساخت یک هتل مجلل را دارند، به آنجا می‌رود. گفته شده در ادامه داستان یک جنگ روانی قدیمی شروع می‌شود که حسادت تا خیانت و قتل را دربرمی‌گیرد.

به گفته گلن باسنر، مدیرعامل FilmNation، پاول پاولیکوفسکی یکی از بزرگترین فیلمسازان جهان است که در دنیای امروز کار می‌کند. پاول در فیلم خود داستان حسادت، خیانت و قتل در باغ عدن را به ارمغان می‌آورد و این چیزی است که ما می‌توانیم حضور تماشاگران را در سینما ببینیم.

گذشته بازیگران فینیکس و مارا

فینیکس و مارا اولین بار در سال ۲۰۱۲ در سر صحنه فیلم Her یکدیگر را ملاقات کردند که در آن مارا نقش همسر سابق فینیکس را بازی می‌کرد. این زوج در سال ۲۰۱۶ در فیلم مریم مجدلیه ایفای نقش کردند که در آن مارا نقش اصلی را بازی کرد و فینیکس نیز در نقش عیسی به بازی پرداخت.

مارا و فینیکس در سال ۲۰۱۹ به طور خصوصی نامزد کردند و در سپتامبر ۲۰۲۰ اولین فرزند خود را به دنیا آوردند، پسری به نام ریور که به نام برادر فقید فینیکس در سال ۱۹۹۳ درگذشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...