در نشست مدیرعامل پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی‌سازی چه گذشت؟


در نشست مدیرعامل پرسپولیس و رئیس سازمان خصوصی‌سازی چه گذشت؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) با رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشت. در جریان این دیدار، گزارش مالی درباره اجرای مصوبات آن سازمان و وضعیت منابع مالی حاصل از فرایند واگذاری سهام نیز ارائه شد.

به گزارش مشرق، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) با رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسه داشت. در جریان این دیدار، گزارش مالی درباره اجرای مصوبات آن سازمان و وضعیت منابع مالی حاصل از فرایند واگذاری سهام نیز ارائه شد. حسین قربانزاده، در پی ملاقاتی که در کیش برگزار شد، امروز پذیرای نشستی با رضا درویش بود.

با توجه به این که فرایند واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس از زمستان سال ۱۴۰۰ آغاز شد، در راستای حفاظت از منافع سهامداران، تکالیفی برای باشگاه ایجاد گردید که از جمله آن‌ها باید به اجرای مصوبات سازمان خصوصی‌سازی و همچنین نحوه هزینه کرد و مصرف منابع مالی باشگاه حاصل از افزایش سرمایه و فروش سهام اشاره داشت. باشگاه پرسپولیس در این مدت تلاش کرده است با وجود مواجهه با مشکلات گوناگون به این موارد پایبند باشد.

در حاشیه نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که هفته گذشته در کیش برگزار شد، رییس سازمان خصوصی‌سازی در جلسه با مدیرعامل باشگاه، پایبندی پرسپولیس به اجرای مصوبات را تایید کرد. در همان جلسه مقرر شد باشگاه پرسپولیس گزارشی از ادامه فعالیت‌های خود در بخش مالی، تقدیم سازمان خصوصی‌سازی نماید و همچنین درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را برای طرح در کمیته مصارف ارایه کند.

رضا درویش امروز (سه‌شنبه) در راستای اجرا و پیگیری همین موارد همراه تعدادی از معاونان و مدیران راهی سازمان خصوصی‌سازی شد. وی در جریان دیدار و گفتگو با قربانزاده، گزارش مالی شرکت را نیز ارایه کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون