3 دانش آموز شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) + تصاویر


3 دانش آموز شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) + تصاویر

حادثه تروریستی و غم بار حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع) و سومین حرم اهل بیت(ع) با شهادت سه نفر از دانش آموزان شیراز و سیرجان همراه بود.

به گزارش استان‌های خبرگزاری تسنیم، در پی حمله تروریستی چهارشنبه خونین چهارم آبان ماه در سومین حرم اهل بیت(ع) سه نفر از دانش آموزان میهن اسلامی که زائر حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) بودند به فیض شهادت نائل آمدند.

یکی از این دانش آموزان شهید محمدرضا کشاورز، فرزند مهدی دانش آموز پایه دهم دبیرستان شاهد سیداحمدخمینی و دیگری نیز شهید آرشام سرایداران فرزند علیرضا دانش آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش هستند که هر دو در ناحیه سه آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز مشغول تحصیل بودند.همچنین پدر و مادر شهید سرایداران نیز در این حادثه به شهادت رسیدند.

3 دانش آموز شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) + تصاویر

این دانش آموز شهید، علی اصغر لری گویینی فرزند عباس، دانش آموز پایه دوم مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی منطقه خیرآباد شهرستان سیرجان است.

3 دانش آموز شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) + تصاویر

به گزارش تسنیم، در این راستا هیئتی از آموزش و پرورش استان فارس و ناحیه سه شیراز با حضور در منازل این شهدا، یاد و خاطره این شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را گرامی داشتند.

همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در پی وقوع جنایت تروریستی تکفیری عناصر وابسته به استکبار جهانی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و زخمی شدن تنی چند از هموطنانمان از جمله شهادت سه دانش آموز عزیز شد، مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیامی صادر کرد.

متن پیام محمد خلیل عسکری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنۢبٖ قُتِلَتۡ

بار دیگر دست جنایتکار بدخواهان ملت بزرگ ایران، ساحت مقدس حرم مطهر امامزاده ای مکرم که ملجا و ماوای ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام در دارالعلم شیراز می باشد را هتک کردند و مظلومانه جمع کثیری از زائران حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام را به شهادت رساندند.

تقدیم سه دانش آموز شهید در این حادثه ی تروریستی و شهادت معلم طلبه ی بسیجی مدافع امنیت، شهید هادی عرفانی نیا که اخیرا در بیرم لارستان به دست منافقین کوردل اغتشاشگر به شهادت رسید برگ زرین دیگری از تاریخ پرافتخار آموزش و پرورش را رقم زد و بر همگان ثابت کرد که فرهنگیان و دانش آموزان بیش از گذشته نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار بوده و با وحدت، همدلی و حفظ آرامش، تبیین و روشنگری را اولویت اصلی و اساسی خود می دانند.

ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولی الله الاعظم امام زمان ارواحنا له الفدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، بویژه استان فارس و شیراز، به فرزندان عزیزم دانش آموزان استان فارس و همکاران گرامی ام نیز تسلیت عرض نموده، درجات عالی در رضوان برای شهدا و صبر برای بازماندگان محترم و سلامتی و عافیت برای مجروحان را از خدای قادر متعال مسئلت می کنم.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز با تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، در پی شهادت شهید محمدرضا کشاورز دانش آموز و نوجوان مکبر و‌ موذن شیرازی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: با اندوه و تاسف؛ دست خیانتکار دشمنان اسلام به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حریم مطّهر بارگاه مقدس احمد بن موسی علیهماالسلام، عده ای از زائرین بی گناه را در حین اقامه نماز و مناسک معنوی به شهادت رسانده است که در آن میان شهید محمدرضا کشاورز؛ نوجوان که ادب و اخلاقش زبانزد بود و مکبری و موذنی مسجد امام مهدی(ع) کوزه گری شیراز را نیز عهده دار بود؛ به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

3 دانش آموز شهید در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) + تصاویر

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این جنایت هولناک و تروریستی وهابی مسلکان خود فروخته به استکبار جهانی را که حتی از ریختن خون کودکان و نوجوانان بی‌گناه هم ابایی ندارند؛ محکوم نموده و با بازماندگان و خانواده‌ ی شهید نوجوان محمدرضا کشاورز همدردی و از خداوند متعال برای این مکبر و‌ موذن‌ نوجوان مظلوم، علو درجات را مسألت می نماید.

انتهای پیام/ن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات