بازیکنان تیم ملی خواننده می شوند| اجرای سرود تیم ملی توسط بازیکنان


بازیکنان تیم ملی خواننده می شوند| اجرای سرود تیم ملی توسط بازیکنان

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال از خواندن سرود تیم ملی توسط ملی پوشان خبر داد.

غلامحسین زمان آبادی در مورد برنامه های فرهنگی فدراسیون فوتبال در آستانه جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه این بار همه حضور پیدا کرده‌اند، برای اینکه جام جهانی در همسایگی ما است و ایرانی‌های زیادی از داخل و خارج برای تماشای مسابقات می‌آیند و باید بتوانیم آنها را از لحاظ فرهنگی پوشش بدهیم. فعالیت‌های زیادی آغاز شده و بیش از 300 هزار بسته فرهنگی را آماده کرده‌ایم.

وی ادامه داد: سرود جام جهانی را که محمد معتمدی خوانده، آماده شده و یک سرودی را هم احتمالا بچه‌های تیم ملی خودشان می‌خوانند. آن سرود تقریبا آماده شده و بچه‌ها باید برای تمرین بیایند. اینکه لژیونرها برسند بیایند مشخص نیست و سعی می‌کنیم از بچه‌های داخل ایران استفاده کنیم. همچنین ما فراخوانی را برای سرود گذاشته بودیم که 90 سرود ارسال و 64 مورد وصول شد که 16 مورد آن را گوش کردم. تلاش ما این است که سرودی انتخاب شود که برای عزیزان تینجیری ما خوشایند باشد.

مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: همچنین فرش‌های جام جهانی که 8 تخته بوده، در حال آماده شدن است. سه تخته را در مرحله گروهی به کاپیتن‌ها می‌دهیم و از آنجا که مطمئنم به مرحله بعد صعود می‌کنیم در حال تهیه تخته چهارم هم هستیم. از سوی دیگر 4 تخته فرش دیگر هم به خود قطر، موزه فیفا، موزه آستان قدس و موزه المپیک می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا