سرمایه‌گذاری در متاورس: توکن های غیر قابل معاوضه، وب نسخه 3، زمین مجازی و واقعیت مجازی می‌روند تا دنیا را تغییر بدهند


سرمایه‌گذاری در متاورس: توکن های غیر قابل معاوضه، وب نسخه 3، زمین مجازی و واقعیت مجازی می‌روند تا دنیا را تغییر بدهند

دنیل گونزالس، یک تحلیلگر مالی موفق، با بیش از ۵ سال تجربه در بازارهای مالی است. او کارش را به خوبی بلد است و می تواند سبدهای سرمایه ناسالم را به سبدهای سرمایه بسیار موفق و سالم تبدیل کند. دنیل، نام "نجوا کننده پرتفوی مالی" را روی خودش گذاشته است....

دنیل گونزالس، یک تحلیلگر مالی موفق، با بیش از ۵ سال تجربه در بازارهای مالی است. او کارش را به خوبی بلد است و می تواند سبدهای سرمایه ناسالم را به سبدهای سرمایه بسیار موفق و سالم تبدیل کند. دنیل، نام "نجوا کننده پرتفوی مالی" را روی خودش گذاشته است. وی با مهارتهایی که دارد، توانسته است نتایج بلندمدت و مفیدی را برای مشتریان سطح بالای خود به ارمغان بیاورد که حجم سبد سرمایه آنها به بیش از چند میلیون دلار می رسد. کتاب پیش رو، به بحث او در مورد متاورس از جنبه سرمایه گذاری اختصاص دارد.

"متاورس، آینده است". اگر به فناوریهای اینترنت علاقه دارید، احتمالا این عبارت را قبلا شنیدید. آیا این جمله درست است؟ آیا باید آن را جدی بگیریم؟ جواب مارک زاکربرگ و بیل گیتس به این سؤال، یک بله ی جانانه بود. زاکربرگ فیسبوک، حتی تا آنجا پیش رفت که برند شرکت خودش را نیز تغییر داد. بنابراین، واقعیت این است که متاورس (فراجهان)، اتفاق بزرگ دیگری است که افرادی که از قطار وب نسخه ۲ جا مانده اند، انتظار آن را می کشیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کتاب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس