روایت تسنیم از آخرین حضور محمدرضا ‌در مدرسه/ ماجرای نذر چهار‌شنبه‌های ‌شهید ‌کشاورز‌ + فیلم


روایت تسنیم از آخرین حضور  محمدرضا  ‌در مدرسه/ ماجرای نذر چهار‌شنبه‌های  ‌شهید ‌کشاورز‌  + فیلم

امروز دبیرستان شاهد سیداحمد خمینی شاهد شیراز حال‌وهوایی دیگر داشت؛ دانش‌آموزان در غم‌ شهادت همکلاسی خود که عاشق و دلبسته شاهچراغ(ع) بود به سوگ نشسته بودند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، امروز دبیرستان شاهد سیداحمد خمینی شاهد شیراز حال‌وهوایی دیگر داشت؛ دانش‌آموزان این مدرسه که در یکی از محله‌های کمتربرخوردار شیراز واقع شده است در فضایی غم‌انگیز ‌در سوگ همکلاسی خود بودند. محمدرضا ‌عاشق و دلبسته شاهچراغ(ع) بود و عمرش را نیز کنار مضجع شریف این حضرت به پایان رساند.

شهید دانش‌آموز محمدرضا کشاورز، که دانش‌آموز نخبه و باهوش مدرسه بود در زهد و ادب و اخلاق نیز ممتاز بود و با توجه به اعتقادات مذهبی که در دل داشت چهارشنبه‌های هر هفته را به حرم مطهر شاهچراغ(ع) می‌رفت و به امین ولایت و نگین شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) عرض ارادت می‌کرد.

محمدرضای بااخلاق و خانواده‌دوست وجودش سرشار از عشق و محبت بود، روز آخر عمر شریفش را که همزمان با نذر چهارشنبه‌های او اتفاق افتاد با یک هدف و آن هم دعا‌ برای شفای مادرش به حرم حضرت احمدبن موسی(ع) رفت و آنجا به خیل شهدا پیوست.

آنچه در زیر از نظر شما مخاطبان ارجمند می‌گذرد، روایت‌ها و جلوه‌هایی از مراسم به‌‌یادماندنی تشییع پیکر مطهر دانش‌آموز شهید محمدرضا کشاورز و حضور آخرش در مدرسه شاهد امام خمینی شیراز است که با حضور وزیر آموزش و پرورش، استاندار فارس، دانش‌آموزان و خانواده این شهید عزیز و معلمانش برگزار شد.

روایت تسنیم از آخرین حضور "محمدرضا" ‌در مدرسه/ ماجرای نذر چهار‌شنبه‌های "‌شهید ‌کشاورز‌" + فیلم

انتهای پیام/+

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین