سردار جلالی: به فهم متناسب و واحد از مفاهیم پدافند غیرعامل رسیده‌ایم


سردار جلالی: به فهم متناسب و واحد از مفاهیم پدافند غیرعامل رسیده‌ایم

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تا اندازه قابل قبولی در دستگاه‌های اجرایی به لحاظ مفهوم شناسی و شناسایی مفاهیم آن و همچنین درک مفاهیم واحد پدافند غیرعامل به فهم متناسبی رسیده‌ایم.

به گزارش راهبرد معاصر؛نهمین همایش ملی پدافند غیرعامل صبح امروز (دوشنبه ۹ آبان‌) با حضور حجت‌الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، وحید جلال‌زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر و جمعی از فرماندهان و مسئولان اجرایی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

سردار غلامرضا جلالی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد ‌و‌ خاطره شهدا اظهار کرد: این جلسه پس از دو سال تاخیر به علت وجود ویروس کرونا برگزار می‌شود. امسال بیستمین سالگرد تاسیس سازمان پدافند غیرعامل را داریم که در ابتدا به عنوان کمیته دائمی پدافند غیرعامل و سپس در قالب یک سازمان فعالیت کرده است.

وی افزود: طبق دستورالعمل در همه دستگاه‌های اجرایی یکی از معاونان هر دستگاه مسئول و معاون ذی‌ربط پدافند غیرعامل است. با توجه به اینکه ماموریت‌های بسیار مشکل سخت و پیش‌بینی نشده‌ای است کار سخت و غیر عامل را از سال ۸۲ آغاز و دنبال کرده‌ایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به ابعاد فعالیت‌هایاین سازمان تصریح کرد: با لطف و عنایت خداوند تا اندازه قابل قبولی در دستگاه‌های اجرایی به لحاظ مفهوم شناسی و شناسایی مفاهیم آن و همچنین درک مفاهیم واحد پدافند غیرعامل به فهم متناسبی رسیده‌ایم.

..../ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...