اردوی کوهنوردی بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش برگزار شد


اردوی کوهنوردی بچه های مسجد در کانون «امام رضا (ع)» گراش برگزار شد

مقتدری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در یک برنامه کوهنوردی ارتفاعات «تنگ آب» گراش را پیمایش کردند.

علی اکبر مقتدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» در یک برنامه کوهنوردی ارتفاعات شهرستان گراش را پیمایش کردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: نوجوانان مسجدی در این اردو، که به مقصد ارتفاعات «تنگ آب» انجام شد، یک روز بانشاط و شاد را برای خود رقم زدند.

وی بیان کرد: حدود 20 نوجوان مسجدی در این اردوی کوهنوردی شرکت کردند که برنامه خود را در ساعت ابتدایی صبح آغاز و این برنامه تا ظهر ادامه پیدا کرد.

مقتدری اظهار کرد: این برنامه با هدف غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، مشارکت در برنامه های گروهی و ایجاد همدلی و صمیمیت در میان بچه ها برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بچه های مسجد در این برنامه و پس از پیمودن مسیر کوهنوردی و در جمع صمیمی خود به صرف صبحانه پرداختند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش گفت: اردوی کوهنوردی همواره با استقبال بچه های مسجد مواجه شده و این برنامه در طول سال نیز انجام می شود.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی