برای انتخاب همسر منفی ترین رفتارهای متولد هر ماه را بشناسید


برای انتخاب همسر منفی ترین رفتارهای متولد هر ماه را بشناسید

با ضعف ها و خصوصیات بد متولدین ماه ها آشنا شدن هم جالب است هم ضروری در این مطلب به عادت های بد متولد هر ماه پرداخته ایم.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ البته کـه هرکسی خصوصیات اخلاقی خودش را دارد و نمی‌توان از روی ماه تولد قضاوتی بر افراد داشت اما این فرصت خوبیست تا بتوانیم کمی خودمان را نقد کنیم و کامل تر شویم. در اینجا نیز با عادت های بد و منفی ترین رفتارهای متولدین ماه ها آشنا خواهیم شد.

فروردینی ها

یکی از منفی ترین رفتارهای فروردینی ها افراد مستقلی هستند و دوست دارند کـه مدام از خود و توانایی هایشان حرف بزنند. انها منم منم های زیادی دارند کـه گاهی غیرقابل تحمل اسـت. البته این واقعا اشتباه انها نیست، آن ها دوست دارند کـه انچه در سرشان می گذرد را بیان کنند تا دیگران بشنوند و بـه وقت اش آن ها رابه افرادی دیگری انتقال دهند. فروردینی ها دوست دارند کـه مورد ستایش دیگران قرار گیرند.

اردیبهشتی ها

افرادی کـه دراین ماه بدنیا آمده اند، افراد تنبل و بی انگیزه ای هستند کـه دوست دارند مدام روی کاناپه یا تخت شان دراز بکشند و استراحت کنند. اردیبهشتی ها هم چنین یکی از لجبازترین افراد هستند کـه حتی دوست ندارند خودشان را تغییر دهند.

بدترین عادت خردادی ها این اسـت کـه نمی‌توان خیلی روی حرف شان حساب کرد. در واقع انها غیرقابل پیشبینی هستند. آن ها برای کارهایشان برنامه می چینند اما در لحظه آخر تمام شان را کنسل می کنند. بنابر این خیلی نمیتوان بـه آن ها اعتماد کرد.

تیر ماهی ها

متولدین ماه تیر افراد احساساتی هستند، بهمین دلیل تمام کارهایشان را محتاطانه انجام می دهند، از خرید لباس گرفته تا شروع کاری جدید. آن ها همیشه بـه فردی در کنارشان احتیاج دارند تا مراقب شان باشد و امنیت کارشان را تضمین کند. انها این نکته را نادیده می گیرند کـه بسیار باهوشند و می‌توانند بـه تنهایی نیز تصمیم بگیرند، فقط کافی اسـت کمی اعتماد بـه نفس خودرا بالا ببرند.

مردادی ها

مردادی ها شخصیت قدرتمندی دارند و مدام نظراتی کـه در سر دارند رابا دیگران بـه اشتراک می گذارند، اما بدترین عادت شان جلب توجه اسـت. بعنوان مثال انها با صدای بلند در مکان های عمومی مانند رستوران یا کتابخانه میخندند کـه اصلا خوشایند نیست.

شهریوری ها

بنظر شـما عات بد شهریوری ها چیست؟ انها کمالگرا هستند. متولدین این ماه دوست دارند کـه کامل ترین باشند. اگر کاری را آغاز کنند، تمام تلاش شان را می کنند تا آن رابه بهترین نحو ممکن بـه پایان رسانند، بهمین دلیل مدام با دوستان و خانواده یا حتی شریک زندگی شان درگیری دارند. این افراد دیگران رابه دلیل بی توجهی سرزنش می کنند. دریک جمله شهریوری ها افراد پرتوقعی هستند.

مهر ماهی ها

همان طور کـه از نامش پیداست، مهری ها افراد با مهر و محبتی هستند، گرچه گاهی بداخلاق می شوند. از عادات بد انها میتوان بـه روابط اجتماعی بیش از حدشان اشاره کرد. انها بـه هر جاییکه قدم می گذارند، دوستان جدیدی پیدا می کنند و حتی با افرادی کـه اصلا نمی شناسند، سر صحبت را باز می کنند. بدتر ازآن تمام روز را در مورد زندگی دوستان شان صحبت خواهد کرد کـه اصلا برای دیگران جذاب نیست.

آبانی ها

آبانی ها افراد رکی هستند. اگر در جمع کسی اشتباهی را مرتکب شود، برای اصلاح آن درنگ نمی کنند. گرچه آن ها بی ادب نیستند اما نمی توانند اشتباهات دیگران را بپذیرند. پس موقع صحبت کردن با یک آبانی، مراقب باشید.

آذر ماهی ها

متولدین آذر را می‌توان فیلسوف نامید. آن ها دوست دارند کـه مدام از ذهنشان کار بکشند ودر فضاهای مختلف کشف و اکتشاف کنند. آذری ها از بحث کردن لذت می‌برند، بهمین دلیل شاید کـه از همنشینی زیاد با انها لذت کافی را نبرید.

دی ماهی ها

از آنجا کـه متولدین ماه دی افراد با دانشی هستند، مدام دیگران رابه دلیل کمبود اطلاعات سرزنش می کنند. این افراد از نظر دیگران افراد بی ادبی هستند کـه فقط خودشان را می‌بینند. در بحث های گروهی، اگر حرف شان را متوجه نشوید یا آن طور کـه آن ها انتظار دارند رفتار نکنید، عصبانیت انها را بر خواهید انگیخت.

بهمن ماهی ها

بهمنی ها افراد منحصر بفردی هستند اما از آنجا کـه هر شخصی کامل نیست، آن ها نیز رفتارهای بد خودرا دارند. شاید بتوان گفت کـه بدترین عادت آن ها این اسـت کـه نمی توانند از دنیای خیالی خود بیرون آیند. آن ها بـه شدت خیالپردازند بـه حدی کـه بـه دنیای واقعی توجه زیادی نمی کنند و همین موضوع موجب ناراحتی و عصابیت اطرافیان شان می شود.

اسفندی ها

اسفندی ها یکی از صادق ترین، خاکی ترین و مورد اعتمادترین افراد می باشند. آن ها در پیدا کردن دوست مهارت بالایی دارند اما اشکال آن ها این اسـت کـه نمی توانند زمان شان رابه خوبی برنامه ریزی کنند. بـه بیان دیگر، آن ها همیشه زمان کم می آورند. اگر با اسفند ماهی ها قرار ملاقات دارید، مطمئن باشید کـه دیر بـه سر قرار می‌رسند.

منبع: parsnaz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت