فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی سه شنبه 10 آبان


فال دقیق امروز؛ فال روزانه شخصی سه شنبه 10 آبان

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش! برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود فال روزانه را بخوانید.

به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۹ آبان:

فال روز تولد: امسال برای مجردها سال عشق و عاشقی خواهد بود، هر چند که در چند ماه آینده جزئیات رابطه تان به طور کامل مشخص نخواهد بود. اگر به جای اصرار و پافشاری برای رابطه عاطفیتان به خود و طرف مقابلتان فرصت کافی بدهید پاداش قابل توجهی دریافت خواهید کرد. شاید درست زمانی که رابطه عاشقانه تان دارد اوج می گیرد نگرانی های مربوط به مسائل اقتصادی و کاری حواستان را پرت کنند و به شما اجازه ندهند آن طور که باید و شاید به رابطه تان رسیدگی کنید، اما تا پیش از فرا رسیدن زمستان راهی برای ایجاد تعادل بین تمام جنبه های مختلف زندگی خود پیدا خواهید کرد. رسیدگی به خانواده و عزیزانتان را هم حتما در برنامه تان جای دهید، زیرا وقتی از این لحاظ احساس ثبات و آرامش داشته باشید جنبه های دیگر زندگیتان نیز به خوبی پیش خواهند رفت. اگر بتوانید در ماه های آبان و آذر وضعیت مادیتان را به خوبی مدیریت کنید تا پایان سال آینده هم همه چیز از این لحاظ به خوبی روبراه خواهد شد.

فال روزانه متولدین فروردین

شما فردی هستید که نمی توانید به دیگران نه بگویید. مدتی ست که در پی انجام دادن تصمیمات دیگران هستید، اما حال باید خود و خواسته هایتان را در اولویت قرار دهید. امروز همه چیز به خوبی برای شما پیش خواهد رفت، بنابراین در پیش بردن ایده هایی که در سر دارید، درنگ نکنید. صبور باشید و با دیدن موانع زود عقب نکشید. اگر مجرد هستید اما علاقه ای هم به برقراری رابطه با دیگران ندارید، بدانید که گذشته شما روی حال تان سایه انداخته است. بنابراین اتفاقات تلخ را فراموش و راه را برای ورود افراد جدید باز کنید. حتی الامکان از بحث لفظی که پیش خواهد آمد با سکوت بگذرید، درگیری و دلخوری آخرین چیزی است که این روز ها به آن احتیاج دارید، هر بحثی بیهوده است. خبری از کسی که به او علاقه داشته و دارید به گوشتان می رسد که دلتان را آرام می کند. اگر در موردی به شما زور گفته می شود اعتراض کنید و زیر بار نروید وگرنه این روند تا ابد ادامه خواهد داشت.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

از آنجا که هنوز به هدف تان دست نیافتید، احساس می کنید در جایی که لایقش هستید، قرار نگرفته اید. اما با نگرانی چیزی درست نمی شود. هنوز زمان زیادی برای پیشرفت دارید بنابراین ناامید نشوید و به تلاش تان ادامه دهید. کمی شک در دل شما نسبت به شریک زندگی تان ایجاد شده است، اما آنچه شما می بینید تنها ظاهر است. بنابراین بهتر است که زود قضاوت نکنید. زمان می تواند همه چیز را به شما ثابت کند. به زودی به میهمانی دعوت می شوید که اتفاقات خوبی را برای شما رقم خواهد زد. اجازه ندهید حقتان در هیچ زمینه ای پایمال شود، متاسفانه چشم پوشی در بعضی مسائل باعث می شود بعضی ها بد عادت شوند. اگر مجرد هستید و در زمینه مسایل احساسی بر سر دوراهی قرار دارید این وضعیت را ادامه ندهید لطمه بیشتری می بینید، آنچه قلبتان عمیقا طلب می کند را مد نظر قرار دهید. این روز ها بیشتر با افراد خانواده در تماس باشید و از سلامتی خود، آن ها را باخبر کنید.

فال امروز متولدین خرداد

مسیر جدیدی را در زندگی تان پیش گرفته اید. شاید این روند در ابتدا برایتان سخت باشد اما بهتر است که این بار به سرنوشت اعتماد کنید و پیرو آنها باشید. شما در رابطه عاطفی به سر می برید که به شما اعتماد به نفس داده است. از آنجا که این موضوع اهمیت زیادی دارد، سعی کنید که رابطه تان را نگه دارید یا حتی اگر مشکلی وجود دارد، آن را برطرف کنید. سوالی ذهن تان را درگیر کرده که امروز جواب آن را از طریق یکی از اطرافیان تان خواهید گرفت. طرف مقابلتان شما را دوست دارد ولی شما گاهی او را سخت عصبانی می کنید. پذیرای مسافری از راهی دور خواهید بود که قدمش برایتان پر خیر و برکت است، این مسافر پیشنهادی نیز با خودش دارد، برای جواب دادن به آن عجله به خرج ندهید. شما وفادار هستید و حاضر نیستید تحت هیچ شرایطی عهد خود را بشکنید. تیر همه رقیبان و حسودانتان به خطا رفته است.

فال روزانه متولدین تیر

امروز درگیر کارهای عقب افتاده تان هستید. از این رو استرس دارید که آنها را به پایان نرسانید. بهتر است که از دیگران کمک بگیرید تا همه چیز طبق برنامه ریزی هایتان پیش رود. به زودی تغییر بزرگی در زندگی تان ایجاد می شود. اگر در ابتدا هماهنگی با آن برایتان سخت بود، نگران نشوید. به خودتان زمان دهید تا همه چی روی غلتک بیافتد. مشکلی که با عشق زندگی تان داشته اید، امروز حل می شود و شما نفسی راحت می کشید. در تلاشید تا تعادل را در زندگی تان برقرار نمایید پیش از آن لازم است به اعصاب خود مسلط باشید. به همسرتان به چشم یک شریک برابر بنگرید، نه شخصی که مجبور باشد همیشه فرمانبردار شما باشد. هنگام اتخاذ یک تصمیم زمانی دشوار را پیش رو خواهید داشت. شما تنها با بهره گیری از عقل و عاقبت اندیشی می توانید این دوره بلاتکلیفی را پشت سر بگذارید.

فال فردا متولدین مرداد

برای تصمیم گیری عجله کنید. به خودتان زمان بیشتری دهید تا شک و تردید هایتان تمام شود. مشورت با خانواده می تواند نگاه تازه ای را به رویتان بگشاید. در مورد رابطه عاطفی تان، ندای قلب تان می تواند شما را به راه درستی هدایت کند. اگر در مورد موضوعی تردید دارید، بهتر است عجله نکنید و بیشتر به خودتان زمان دهید. یک میهمانی در پیش دارید. حتی اگر علاقه ای ندارید، بهتر است که در آن شرکت کنید زیرا خبرهای خوبی خواهید شنید. برای اینکه از حضور در جمع طفره بروید دست به کار های عجیبی می زنید که در شان شما نیست. در برخورد با افراد دنبال صداقت بگردید. در برابر فرد مورد علاقه تان انعطاف بیشتری نشان ندهید. اگر قصد کنترل شخصی را دارید این کار را مخفیانه انجام دهید. بر اثر یک اتفاق مشکلات مالی شما و خانواده تان حل خواهد شد

فال امروز متولدین شهریور

در روابط تان هر چه امروز انعطاف پذیری بیشتری به خرج دهید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. شما و شریک زندگی تان قصد انجام کاری را دارید. برای رسیدن به هدف تان کمی دیگر هم دست نگه دارید. عجولانه عمل کردن به نفع هیچکدام تان نیست. اگر چه این روزها مشغله زیادی دارید، اما از سلامتی تان غافل نشوید. به زودی دری به روی شما گشوده می شود که بهتر است قبل از قدم گذاشتن در آن، خود را برای هر اتفاقی آماده کنید. کلاس های زبان خارجی کمک زیادی به پیشرفتتان می کند. افرادی قول و قرار هایی داده اند، دلتان را به حرف هایشان خوش نکنید. موقعیت خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و همین جور بدون فکر به دیگران برچسبی نزنید، اعتبار خود را پیش دیگران زیر سوال می برید. برای دریافت وامی اقدام کرده اید حالا زمان مناسبی است که پی اش را بگیرید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

کاری نیمه تمام دارید اما نمی دانید چگونه آن را به پایان برسانید، بهتر است که هر چه سریع تر برای آن برنامه ریزی کنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان است.. اگر مشکلی با یکی از اطرافیان تان دارید، بهتر است که تظاهر به خوب بودن را کنار بگذارید و در مورد احساس تان صادقانه حرف بزنید. در غیر این صورت شرایط بدتر از قبل خواهد شد. به زودی مسیر تازه ای در زندگی تان گشوده می شود که بهتر است با جسارت به آن قدم بگذارید. مدتی است که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید، به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند. باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید. در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

فال روزانه متولدین آبان

سختی های این روزها نباید شما را نگران کند. مطمئن باشید که پس این سختی ها خوشبختی در انتظارتان است. این روزها کمی کسل و بی حوصله به نظر می رسد. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، لازم نیست خیلی سخت بگیرید، تغییر دکوراسیون یا حتی تغییری در ظاهرتان هم می تواند روحیه تان را از این رو به آن رو کند. بنابراین با اتفاقات خوش کوچک شادی زندگی تان را بسازید. در انتهای روز از طرف یکی از دوستان تان غافلگیر خواهید شد. کمک احوال دیگران باشید. در معامله ای سود فراوانی خواهید کرد به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و یا نصیحت شخصی فواید بسیار خواهید برد. آنچه یاد گرفته اید را بکار بگیرید. به داشته هایتان قانع باشید و هرگز فکر نکنید از قافله عقب مانده اید، دنیا محل مسابقه نیست. کافی است کمی بخودتان بیشتر سخت بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز در جمعی قرار می گیرد و همین حضور شما باعث می شود که نگاه تان به زندگی تغییر کند. اگر چه برخی از شنیده ها اطلاعات قبلی تان را به چالش می کشد اما همین تغییر هم می تواند اثرات مثبتی در زندگی تان بگذارد. امروز آتشی از عشق در درون تان روشن می شود که حتی خودتان هم انتظارش را ندارید. از این فرصت استفاده کنید و روابط عاطفی تان را بهبود ببخشید. اگر برای انجام کاری منتظر هستید که سرتان خلوت تر شود، بدانید که این اتفاق نمی افتد. بنابراین همین حالا برای اهداف تان قدم بردارید. هدیه ایی برای خود بخرید و خود را تشویق کنید. موقعیت های عالی برایتان مهیا شده و این تنها نتیجه زحمات خود شماست. زود رنج و کم حوصله نباشید. سند یا مدرکی که به دنبالش هستید آماده شده، برگ برنده دست شماست. تلفنی کاری و یا تلفنی برای معامله ای بزرگ، تغییری در خانه شما به وجود می آورد. به یک میهمانی دعوت خواهید شد.

فال روز متولدین دی

کلید موفقیت شما در چنین روزی صبر و تحمل است. هر چه بیشتر روی کارهایی که می خواهید انجام دهید یا حرف هایی که می خواهید بزنید تمرکز کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت. امروز زمان خوبی است تا به جای این که وقت تان را در ترافیک ها بگذرانید، کارهایتان را تلفنی پیش ببرید و به جای آن به دنبال کارهای عقب مانده تان باشید. اگر در شرایطی هستید که وقت کافی برای عشق و عاشقی ندارید، بهتر است که دیگران را نیز درگیر نکنید. همه چیز در فرصتی مناسب اتفاق خواهد افتاد. دوستی از شما دلگیر است، شاید دلگیری او از نظر شما بی دلیل باشد اما بهتر است به دیدنش بروید و سعی کنید رو راست باهم صحبت کنید. سعی کنید انعطاف بیشتری در رفتار خود نشان دهید و از میزان انتظارات خود بکاهید در این صورت روابط عاطفی بهتری خواهید داشت. اجازه ندهید مشکلات پیش آمده در محیط خانواده شما را مضطرب و نگران کند.

فال متولدین بهمن

امروز سرتان بسیار شلوغ است و مجبورید با اطرافیان تان ارتباط زیادی داشته باشید. در بحث هایتان چیزی که باید به آن دقت کنید، لحن تان است. اگر لحن خوبی داشته باشید، تاثیر مثبتی روی دیگران خواهید گذاشت در غیر این صورت حرف تان پیش نخواهد رفت. اگر چه موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما بدانید که هیچ مشکلی پایدار نیست و شما باید از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرید. به زودی همه چیز بر وفق مراد شما پیش خواهد رفت. کدورت هرچه کهنه تر شود بازگشت سخت تر می شود، این دلخوری های بی اساس را برطرف کنید و دل او را بدست آورید حتی اگر حق با شما باشد. به شخصی بدهکاری دارید که مالی نیست، بیش از این او را منتظر نگذارید. از شراکت با کسی که روی او شناخت کافی ندارید بپرهیزید، حتی اگر پیشنهادی که به شما شده بسیار وسوسه برانگیز باشد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز سرتان کمی شلوغ است. تا جایی که می توانید کنترل امور را به دست بگیرید. سعی کنید که وظایف تان را گردن دیگران نیاندازید زیرا در نهایت پشیمان خواهید شد. اگر شما و شریک زندگی تان قصد دارید کاری را در کنار هم انجام دهید، همین امروز استارت اش را بزنید. هر چه آن را بیشتر به تعویق بیاندازید، به ضررتان تمام خواهد شد. کلید موفقیت شما در چنین روزی تمرکز است پس تنهایی را به در جمع بودن ترجیح دهید. حسادت آرامشتان را در هم ریخته است، احتمال دارد حتی در آستانه جدایی و درگیری های احساسی قرار بگیرید، بهتر است بسیار خونسرد و آگاهانه عمل کنید. همانطور که در انتخاب همسر، شغل و دوست وسواس دارید دربرابر حوادث نیز باحوصله مقابله کنید. اگر خود را درگیر بگومگو و بحث های خانوادگی کرده اید همین مسئله شما را در مرحله خطرناکی قرار می دهد.

شما می‎توانید در مورد اینکه فال و طالع‎تان درست اعلام شده یا خیر، در پایین همین مطلب در قسمت نظرات بیان کنید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید

منبع: tasvirezendegi

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس