پارکینگ امیرکبیر در مرحله آزمایشی قرار دارد


پارکینگ امیرکبیر در مرحله آزمایشی قرار دارد

مهدی چمران در حاشیه یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارکینگ امیرکبیر تقریبا آماده است، اظهار کرد: این پارکینگ در منطقه حساسی است که می تواند خودروهای زیادی را پذیرش کند و باید به صورت عملیاتی آغاز به کار کند. مردم باید این پارکینگ را بشناسند تا از این فضا استفاده کنند. پارکینگ آماده استفاده مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) نیز آغاز شده و اقدامات در حال انجام است، یادآور شد: امیدواریم به نتایج خوبی در این طرح برسند. بنده بسیار امیدوارم و در آینده نیز بازدید خواهیم کرد که ببینیم پروژه در چه شرایطی قرار دارد. نیروها مشغول به کار هستند و هم در داخل پادگان جی و هم در بزرگراه شهید بروجردی اقدامات ادامه دارد. امید می رود بر اساس زمان بندی در دو سال آینده این پروژه بزرگ به نتیجه برسد.

وی در رابطه با فعالیت پارکینگ امیرکبیر خاطرنشان کرد: ممکن است پروژه مشکلاتی داشته باشد چون در مرحله آزمایشی است و باید اشکالات برطرف شود، اما همانطور که گفته شد شرایط خاصی در این منطقه وجود دارد و نیمی از تونل امیرکبیر در این محدوده مسدود است.

چمران در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام اخیر تصریح کرد: پس از تذکرات مطرح شده، شاهد کاهش ساخت و ساز غیر مجاز بودیم. در منطقه پنج و محله مرادآباد عملیات تخریب صورت گرفت. امیدواریم برخورد با این ساخت و ساز در منطقه ۱۸ و ۱۹ با شدت و جدیت دنبال شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز