بهتاج: تصویب شویم یا نشویم در تبریز بازی خواهیم کرد / موضع تند باشگاه تراکتور علیه هیئت رئیسه فدراسیون


بهتاج: تصویب شویم یا نشویم در تبریز بازی خواهیم کرد / موضع تند باشگاه تراکتور علیه هیئت رئیسه فدراسیون

مدیرعامل تراکتور تاکید کرد که با وجود اظهارات اخیر اصولی، این تیم جز تبریز، جای دیگری بازی نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور موضع تندی نسبت به اظهارات اخیر سخنگوی فدارسیون فوتبال نشان داده و خواستار ادبیاتی بهتر بین فدراسیون و باشگاه‌ها شد. ایوب بهتاج که میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر تراکتور از جمله پنالتی برای پرسپولیس و گلی که در بازی با ملوان به اشتباه مردود اعلام شد، نسبت به قضاوت داوران انتقاد کرده و گفت: همین اشتباهات باعث می شود تا امتیازات مهمی را از دست بدهیم و در آخر فصل به مشکل بخوریم. نمی دانیم که مشکلات داوری تراکتور کی تمام می شود و چه کسی قرار است جواب هواداران را بدهد.

او با تاکید بر اینکه داوری‌ ضعیف داوران ربطی به بودن یا نبودن VAR ندارد افزود: دوستان اشاره می کنند که اگر VAR بیاید مشکلات داوری حل می شود. من اعتقاد دارم که مهم منابع انسانی هستند. الان که در فوتبال اروپا VAR وجود دارد شاید در 5 بازی یک بار هم به آن نیاز نمی شود چون داوری ها خوب است.

ویدئو: 263398

مدیرعامل تراکتور در ادامه صحبت های خود با انتقاد از صحبت های اخیر اصولی که خطاب به باشگاه‌ها از الزام تهیه VAR و عواقب انجام ندادن این کار صحبت کرده بود، گفت: روز پیش هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ده ساعت جلسه داشت که در نوع خود جالب بود. بعد از آن آقای اصولی به عنوان سخنگو خیلی آمرانه به باشگاه‌ها دستور و تذکر دادند که هر باشگاهی اگر تجهیزات را تهیه نکند باید در شهرهای دیگر بازی کند. این عزیزان در فدراسیون چه تسهیلاتی به باشگاه‌ها داده‌اند که این‌گونه راحت چنین مواردی را تصویب و دستور می‌دهند.

بهتاج با انتقاد از نگاه از بالا به پایین فدراسیون و تشبیه شرایط فعلی به اتوبان یک طرفه، موضع باشگاه تراکتور را کاملا در تضاد با آن چه که اصولی تذکر داد اعلام و تاکید کرد تیم فوتبال این باشگاه در جایی غیر از تبریز بازی نخواهد کرد: "خیلی راحت می گویم که اگر فدراسیون هیئت رئیسه‌ای دارد و تصمیماتی گرفته ما هم باشگاه بزرگی هستیم که بیش از نیم قرن سابقه و میلیون‌ها هوادار با هیئت‌مدیره‌ای سطح بالا داریم. اگر این ادبیات به کار برده شود، تصویب شویم یا نشویم هم در تبریز بازی خواهیم کرد. ای کاش این ادبیات بین فدراسیون و باشگاه‌ها نباشد و امکاناتی را در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم تا همه از امکانات استفاده کنند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی