همه چیز درباره مشاوره دکوراسیون داخلی منزل


همه چیز درباره مشاوره دکوراسیون داخلی منزل

چکیده : مشاوره دکوراسیون داخلی منزل یک راهکار با صرفه اقتصادی برای تغییر چیدمان منزل برای ایام نوروز چقدر راجع‌به مشاوره دکوراسیون داخلی منزل اطلاعات دارید؟ این سوال را از این جهت می‌پرسیم که بگوییم دکوراسیون داخلی خانه‌ی شما داستان...

چکیده : مشاوره دکوراسیون داخلی منزل یک راهکار با صرفه اقتصادی برای تغییر چیدمان منزل برای ایام نوروز

چقدر راجع‌به مشاوره دکوراسیون داخلی منزل اطلاعات دارید؟ این سوال را از این جهت می‌پرسیم که بگوییم دکوراسیون داخلی خانه‌ی شما داستان خود شما را نشان می‌دهد، منظورمان از داستان در واقع شخصیت، علایق و سبک زندگی شماست. به نظرتان این‌طور نیست؟

خب امروزه آن‌قدری این موضوع مهم است که افراد بسیاری به دنبال شیک‌ترین و در عین حال اصولی‌ترین دکوراسیون‌‌ هستند. فرقی هم ندارد خانه‌ی بزرگی دارند یا کوچک یا می‌خواهند وسایل جدیدی بخرند یا نه. شاید خود شما هم موقع چیدمان منزل دل‌تان می‌خواهد مثل یک دکوراتور از تمام فضاها استفاده کنید و وسایل را هماهنگ و هنرمندانه بچینید.

با این اوصاف اگر در انجام این‌کار دقیقاً نمی‌دانید وسایل و لوازم خود را چطور به بهترین شکل کنار هم بچینید یا این‌که به طور مثال چه نوع مبلمانی به درد منزل شما می‌خورد یا اصلاً نمی‌توانید تصور کنید که کدام وسیله با کدام یکی سازگاری دارد هیچ نگران نباشید؛ چراکه به راحتی می‌توانید در سریع‌ترین زمان و با صرف هزینه‌‌ای به‌صرفه از مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید. در این راستا هم اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه شوید.

چرا مشاوره دکوراسیون داخلی منزل مهم است؟

اجازه بدهید این مطلب را با این سوال شروع کنیم که آیا شما دوست ندارید براساس سبک مورد علاقه‌ی خود به شکل اصولی وسایل را در نقاط مختلف خانه بچینید؟ اگر این‌طور است که یک سری موارد از جمله کنار هم قرار دادن رنگ‌ها و ترکیب‌های مختلف، تزئین خانه یا خرید متناسب به هر حال نیاز به دانش خاص خود و تجربه دارد و خب در این روند هر چه‌قدر هم شما خوش‌ سلیقه باشید و در دنیای مجازی مثل اینستاگرام کلی پیج مختلف و لایو و استوری دیده باشید باز هم شک نکنید که دنیای چیدمان و دکوراسیون به‌قدری گسترده و حتی پیچیده است که گاهی اوقات بعضی اشتباه‌ها مثلا در انتخاب رنگ‌ها و ترکیب آن با نورپردازی موجود در فضا می‌تواند به مرور زمان روی روحیه‌تان اثر بدی بگذارد؛

بنابراین کمک گرفتن از طراحان و مشاوران حرفه‌ای مثل این است که یک چوب جادوی حرفه‌ای دست‌تان بگیرید و به سرعت فضای خانه‌تان را با ترکیب عوامل مختلف به یک خانه‌ی زیبا و دل‌انگیز تبدیل کنید. راستش در این میان نمی‌توان این را انکار کرد که دکوراسیون داخلی برای بسیاری از افراد به عنوان سرگرمی است و تاثیر مثبتی در روحیه‌ی افراد به‌خصوص خانم‌ها در خانه دارد، اما یادتان باشد این کار باید طوری انجام بشود که جلوه‌ای جداگانه داشته باشد و در هر نقطه از خانه‌ی شما خود را به بهترین شکل نشان بدهد، طوری که از دیدن منزل خود حظ کنید و از بودن در آن حس آرامش بگیرید و سلامت روحی خودتان را تضمین کنید.

همه چیز درباره مشاوره دکوراسیون داخلی منزلInterior of modern hallway with mirror

به طور مثال باید بدانید در کدام سبک چه مدل پرده با چه نوع مبلمانی هماهنگ است، نقطه‌ی کانونی منزل‌تان دقیقاً کجاست؛ به خصوص وقتی پذیرایی‌تان فضای پرت دارد یا پر از پنجره‌های کوچک است یا قبل خرید باید بدانید ترکیب‌ رنگ‌ها چطور انتخاب بشود و چطور کنار هم قرار بگیرد تا چشم و ذهن شما را خسته نکند و موارد بسیاری از این دست. در واقع جواب دادن به تمام این سوالات ریز و درشت است که مشاوره دکوراسیون داخلی منزل را ضروری می‌کند.

برای دکوراسیون داخلی منزل مشاوره آنلاین بهتر است یا مشاوره حضوری؟

در گرفتن مشاوره برای دکوراسیون داخلی منزل شما با دو روش حضوری و آنلاین روبه‌رو هستید. در روش اول با این‌که به نظر می‌رسد حضور معمار و مشاور دکوراتیو می‌تواند در روند انجام دکوراسیون موثر باشد و پروژه بهتر انجام بشود، اما اگر نگاهی به دور و برتان بیاندازید خواهید دید که امروزه بسیاری از افراد کارهای خود را چه فعالیت تجاری باشد و چه خرید و … همه را به شکل غیر حضوری و آنلاین پیش می‌برند. در مورد مشاوره‌ دکوراسیون هم به‌خصوص برای منزل این موضوع صدق می‌کند‌. یعنی روش‌های سنتی و پیگیری مشاوران در دفتر‌های کاری این روزها کم‌رنگ‌تر شده است. چرا؟

چون اولین دلیل برمی‌گردد به این‌که شما در هر کجا که باشید می‌توانید خیلی راحت به صورت آنلاین از دانش و تجربه‌ی بهترین مشاوران استفاده کنید، یعنی همان‌طور که در خانه‌‌تان نشسته‌اید، در زمان آزاد خود با یک مشاور تماس بگیرید و از راهنمایی‌های او استفاده کنید. از طرفی غیر حضوری بودن این کار آن‌قدری به صرفه است که کفه‌ی ترازو را نسبت به مشاوره‌ی حضوری به سمت خود سنگین‌تر کند. مگر نه ؟ مورد دیگر برمی‌گرد به این‌که شما خیلی راحت‌تر می‌توانید به مشاوران مجرب دسترسی داشته باشید و با یک تحقیق ساده با معماران و مشاوران حرفه‌ای تماس برقرار کنید.

یک مشاور آنلاین چطور در دکوراسیون داخلی منزل کمک می‌کند؟

این روند بسیار ساده اما حرفه‌ای انجام می‌شود. در واقع مشاور به شما کمک می‌کند نکاتی را که از منزل خود نمی‌دانید، متوجه بشوید، در صورت نیاز بدون استرس به سمت بازسازی بروید یا برای خرید پرده، مبلمان، اکسسوری یا … آماده بشوید یا این‌که با اطمینان خاطر جای وسایل را در اتاق خوابه، اتاق کودک، آشپزخانه و … تغییر دهید. جالب است بدانید از آن‌جایی که معمولاً مشاوره‌های آنلاین به دلیل این‌که پروژه‌های بیشتری را دست می‌گیرند، در نتیجه تجربه‌‌ی بیشتری هم دارند؛ پس با استفاده از این تجربه قدم اول را برمی‌دارند.

یعنی با توجه به علایق و سلیقه‌ی شما و در ادامه نگاه جزئی به فضاها و مکان‌های خانه، قناصی و پرتی‌های موجود، فضاهای کاربردی و توجه به مقدار بودجه‌تان و علم به آن‌‌چه مورد پسند شماست ایده‌‌های نهایی را در اختیارتان قرار می‌دهند. در واقع مشاوره چندین گزینه‌ی مناسب را برای چیدمان و دکور پیشنهاد می‌کند تا در نهایت با توافق خود شما یکی را اجرا کنید.

دکور کوچ بهترین مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی منزل

احتمالاَ تا این‌جا با موضوع مشاوره برای دکوراسیون داخل منزل آشنا شده‌اید، اما مسئله‌ی اصلی در این مورد انتخاب بهترین مشاوره آنلاین است. فردی مجرب که کاملاً به انواع سبک‌های مدرن، سنتی، نئو کلاسیک و … و تمام روش‌های جدید آشنا باشد. بدون فوت وقت به اصطلاح برود سر اصل مطلب و بتواند اطلاعات دقیق و ایده‌ها و نظرات شما را در زمان کوتاهی بگیرید و در مقابل هم با تعیین وقت برای جلسه‌ی‌ آنلاین ایده‌‌ی مناسب را پیش روی‌تان بگذارد.

با مشاوره دکوراسیون داخلی دکورکوچ، دکوراسیون خانه خود را اصولی، کاربردی و زیبا دیزاین کنید

خب در این زمینه می‌توانید با خیال آسوده به سمت معتبرین‌هایی مثل دکور‌ کوچ بروید و چیدمان و دکوراتیو خانه‌تان را به دانش معماری، طراحی داخلی، روانشناسی، مشاوره تخصصی و مربی‌‌گری این مشاوره گره بزنید و انتخاب‌های پر چالش خود را به این مشاوره بسپارید‌ و به سمت اجرای ایده و طرح نهایی بروید. این ایده که به عنوان دکوراسیون داخلی شما ارائه می‌شود در کل می‌تواند شامل رنگ دیوارها، سقف، کاغذ دیواری، مبلمان، اسباب و اثاثیه اتاق خواب، اتاق کودک، لوازم نصبی، کابینتهای آشپزخانه، تجهیزات سرویس بهداشتی، لوازم دکوراتیو مثل آویزها، دیوارکوب‌ها، تابلوها، مجسمه‌ها، شکل و پوشش ظاهری درها، شکل و ظاهری پله‌ها و … باشد.

همه چیز درباره مشاوره دکوراسیون داخلی منزل

مراحل مشاوره آنلاین دکورکوچ برای دکوراسیون داخلی منزل

شما در سه مرحله می‌توانید از خدمات مشاوره دکورکوچ استفاده کنید.

مرحله‌ی اول: اطلاعات لازم به شکل لیستی از سوالات آنلاین از شما پرسیده می‌شود. در واقع شما می‌توانید از طریق وب‌سایت و واتساپ با مشاوره دکورکوچ ارتباط بگیرید و در قدم اول پاسخ‌گوی سوالاتی در ارتباط با مقدار بودجه، ابعاد پروژه، لوازمی که می‌توانید تهیه کنید و … باشید.

مرحله‌ی دوم: در ادامه باید عکس طراحی‌ها و ایده‌های را مد نظر خود را ارسال کنید. مثلاً ایده‌هایی که ممکن است در کانال تلگرام یا اینستاگرام یا فضای وب دیده‌ باشید و برای‌تان جذاب بوده است. البته نکته این‌جاست این ایده‌ها باید در خانه‌ی شما قابل اجرا باشد‌. در نهایت از دکوراسیون منزل خود یک سری عکس‌های با کیفیت از زوایای مختلف تهیه و ارسال نمایید.

مرحله‌ی سوم: کار اصلی شروع می‌شود، یعنی تمام مواردی که ارسال کرده‌اید مطالعه و مورد انالیز دقیق قرار می‌گیرد و برای ارائه‌ی ایده‌ها و گزینه‌های دکوراسیون و ایجاد تغییرات جدید با توجه به موارد خواسته شده‌ی شما جلسه‌ی انلاینی معین می‌شود که زمان آن را خود شما به دلخواه انتخاب می‌کنید.

و در آخر باید بگوییم که با در نظر گرفتن یک هزینه‌ی به‌صرفه و مشاوره دکوراسیون داخلی منزل هیچ‌وقت لذت داشتن یک منزل شیک که لوازم آن با قاعده و اصول روز و بر اساس سلیقه‌تان چیدمان شده از خودتان دریغ نکنید. همان‌طور که در این مطلب بیان کردیم این‌ روزها آن‌قدری چیدمان و دکور خانه برای افراد مهم است که هر فردی را ترغیب می‌کند به شکل حرفه‌ای و با کمک و دید یک مشاور حرفه‌ای برای داشتن منزلی که در آن حس آرامش داشته باشد قدم بردارد و با خیال راحت دست به خرید یا بازسازی یا تغییرات اساسی بزند.

5/5 - (1 امتیاز)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام