داور بازی معوقه لیگ برتر مشخص شد


داور بازی معوقه لیگ برتر مشخص شد

تیم داوری دیدار ملوان انزلی و فولاد خوزستان معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با پایان دیدارهای هفته یازدهم تعطیل شده و به استقبال جام جهانی رفته، انجام یک بازی معوقه از هفته ششم موجب شده تا جدول لیگ برتر عدد ۱۱ را مقابل تعداد بازی تمام تیم‌ها نشان ندهد.

تیم‌های ملوان انزلی و فولاد خوزستان که قرار بود روز نوزدهم شهریورماه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه زنده‌یاد قایقران به مصاف هم بروند و بنابر شرایط جوی نتوانستند مقابل هم قرار بگیرند، فردا چهارشنبه این بازی معوقه را برگزار می‌کنند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، تیم ملوان از ساعت ۱۵:۳۰ فردا میزبان فولاد خوزستان خواهد بود که قضاوت این مسابقه را محمدحسین زاهدی‌فرد برعهده دارد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محمدرضا ابوالفضلی و امیرمحمد داوودزاده، کمک‌های زاهدی‌فر در این مسابقه خواهند بود و سید علی‌اصغر یعقوبی داور چهارم است که نظارت داوری دیدار ملوان و فولاد را هم نادر جعفری برعهده دارد.

همچنین مرتضی منصوریان به‌عنوان داور چهارم بازی استقلال و نساجی مازندران در مسابقه سوپرجام فوتبال ایران انتخاب شده و جزو تیم داوری این دیدار به همراه بیژن حیدری، محمدرضا منصوری و عسگر محمدی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟