ضرب شست پلیس آگاهی به سارقان و مالخران/ انهدام باند موبایل قاپ‌ها


ضرب شست پلیس آگاهی به سارقان و مالخران/ انهدام باند موبایل قاپ‌ها

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری باند موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در نشست خبری گفت: سرقت‌های خشن و قاپ زنی هم دغدغه مردم است و هم پلیس ؛ در همین راستا تعداد ۴ سارق که موبایل قاپی می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردیم.

وی با اشاره به اینکه این ۴ سارق با سلاح سرد مردم را تهدید می‌کردند و جز تلفن همراه دیگر اموال مردم را به سرقت می‌بردند، گفت: ۱۰ مالخر هم که با این سارقان همکاری می‌کردند شناسایی شدند که در مخفیگاه آن‌ها ۱۸۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو دستگاه لپ تاپ کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: اولویت پلیس علاوه بر شناسایی و دستگیری سارقان توجه خاص به مالخران است تا چرخه سرقت به درستی قطع شود. تا کنون با همکاری خوبی که با پلیس اماکن داشته ایم مالخران زیادی شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند خشن سرقت منزل‌های شمال و مرکز تهران

وی با اشاره به پایگاه سوم پلیس آگاهی ادامه داد: دو باند ۸ نفره سرقت منزل که با استفاده از خودرو‌های ۴۰۵، ۲۰۶ و ۲۰۷ با پلاک‌های دست‌نویس به منازل مراجعه می‌کردند و با تخریب در و یا بالکن وارد منازل می‌شدند.

ولیپور با اشاره به اینکه یک دستگاه کلت کمری از این سارقان کشف شده است، گفت: این سارقان معمولاً منازل خالی را سرقت می‌کردند، اما اگر صاحب خانه یا نگهبان را می‌دیدند با سلاح گرم یا سلاح سرد با این افراد درگیر می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: تمامی این ۸ نفر سابقه دار هستند و بیشتر در مناطق شمالی و مرکز شهر تهران اقدام به سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: این سارقان بیشتر اشیا گران قیمت و وجه نقد را به سرقت می‌بردند؛ زمان برای این سارقان مهم است به همین دلیل اقلامی به سرقت می‌برند که بتوانند در کمترین زمان آن‌ها را با خود حمل کنند

ولیپور گفت: اشراف و کنترل سارقان سابقه مداوم انجام می‌شود و به محض رخ دادن یک سرقت کارآگاهان به دنبال سرنخ‌ها هستند تا سارقان را شناسایی کردند.

ضرب شست پلیس آگاهی به سارقان و مالخران/ انهدام باند موبایل قاپ‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...