امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم؛/ اخباری: هدف ما صعود به دور حذفی جام جهانی است


امیدوارم در جام جهانی حضور داشته باشم؛/ اخباری: هدف ما صعود به دور حذفی جام جهانی است

محمدرضا اخباری می‌گوید که امید دارد تا در لیست نهایی تیم ملی حضور داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم تراکتور در تمرین تیم ملی حاضر شد و در گفتگو با خبرنگاران مورد وضعیت تیم ملی اظهار داشت: طبق برنامه آقای کی‌روش و تشکیل مینی‌کمپ‌ها، تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. تمرینات خیلی فشرده شدند و از وقتی بازیکنان جوان اضافه شدند، این فشار مضاعف شده. خیلی امیدواریم که بسیار آماده در جام جهانی، عملکرد خوبی داشته باشیم.

اخباری در پاسخ به این سوال که چه میزان به حضور در اردوی نهایی امیدوار است، عنوان کرد: همه بازیکنان به حضور در جام جهانی امیدوار هستند، حتی من که تا مراحل نهایی دوره قبلی هم حضور داشتم. امیدوارم بتوانم نظر مثبت کادرفنی را با تلاشم جلب کنم.

گلر ملی‌پوش تراکتور راجع به شرایط اردو گفت: تمام ارگان‌ها تلاششان را می‌کنند بهترین خدمات را به تیم ملی بدهند و بازیکنان هم با تمرینات خوب می‌خواهند در جام جهانی بدرخشند.

او درباره حریفان ایران توضیح داد: همه مستحضر هستید حریفان ما تیمهای بزرگی هستند و آمریکای فعلی هم با تیم 1998 فرق دارد و اکثر آنها در انگلیس بازی می‌کنند. بازیکنان تیم ملی انگلیس که نیاز به معرفی ندارند. رویای همه ما صعود به مرحله بعدی است و باوجود اینکه کار دشواری است اما ما با این هدف به جام جهانی می‌رویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج