برای تایید حسابتان در توئیتر ماهی 8 دلار پرداخت کنید!


برای تایید حسابتان در توئیتر ماهی 8 دلار پرداخت کنید!

ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر ضمن اعلام هزینه جدید تیک آبی برای حساب های این شبکه اجتماعی، از مزایای این اشتراک ماهانه نوشت.

ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر، سه‌شنبه با انتشار توئیتی در صفحه خود، هزینه ماهانه ۸ دلاری را برای کاربرانی که می‌خواهند حساب‌های خود را در این پلتفرم تایید کنند، اعلام کرد.

ماسک در توئیتی با اشاره به علامت آبی رنگی که در کنار حساب‌های تایید شده ظاهر می‌شود، نوشت: قدرت برای مردم! ۸ دلار در ماه برای تیک آبی، منبع درآمد پلتفرم.

وی افزود که این دارندگان حساب از قابلیت‌های ویدیوئی گسترده با تبلیغات کمتر برخوردار خواهند شد.

ماسک در توئیتی نوشت: این هزینه برای توئیتر به عنوان منبع درآمدی برای پاداش دادن به سازندگان محتوا نیز عمل می‎ کند.

علاوه بر امتیازات احراز هویت، برنامه جدید ابزار‌هایی را در اختیار خواهد گرفت که در حال حاضر با قیمت ۵ دلار در ماه موجود است که به عنوان مثال به کاربران اجازه می‌دهد توئیت‌های خود را ویرایش کنند.

در حال حاضر، فقط حساب‌های خاصی می‌توانند درخواست احراز هویت کنند. از جمله دولت‌ها، شرکت‌ها، رسانه‌ها، چهره‌های سیاسی، فرهنگی، ورزشی... این حساب‌ها در صورت رعایت نکردن قوانین پلتفرم نشان آبی خود را از دست می‌دهند.

از روز جمعه، ماسک از مهندسان خواسته است تا به طور خستگی ناپذیر روی این تعمیرات اساسی سیستم کار کنند.

او گفت که مشترکان از مزایای دیگری برخوردار خواهند شد. مثلا توئیت‌های آن‌ها در اولویت قرار می‌گیرد، می‌توانند ویدئو‌ها و پیام‌های صوتی طولانی‌تری ارسال کنند و احتمال این که در معرض تبلیغات قرار نگیرند تا نصف کمتر خواهد بود.

هزینه ماهانه بر اساس هر کشور تنظیم می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان