نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری


نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۱ منتشر می‌شود ایران‌خودرو ۲ طرح فروش فوری و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده به اجرا گذاشته است. دیروز قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد. پس از برگزاری قرعه کشی ایران خودرو نتایج قرعه کشی فروش فوری ۵ محصول ایران خودرو و نتایج قرعه کشی پیش فروش ۵ ایران خودرو و اسامی مادران برنده ایران خودرو امروز بر روی سایت ایران خودرو منتشر می‌شود. در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در امروز پنجشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ و آدرس سایت ایران خودرو، قیمت ایران خودرو و سایر جزئیات را خواهیم آورد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری

به گزارش راهبرد معاصر؛ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز پنجشنبه 12 آبان 1401 پس از برگزاری قرعه کشی با حضور نهاد های نظارتی که روز گذشته برگزار شد بر روی سایت ایران خودرو منتشر خواهد شد لازم به ذکر است که سامانه فروش یکپارچه خودرو حذف شده است و عرضه این محصولات ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو امکان پذیر بود.ایران‌خودرو ۲ طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله محصولات خود را برای سه گروه متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده به اجرا گذاشته است.در جدیدترین طرح فروش ایران خودرو متقاضیان می توانستند جهت ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با مراجعه به سایت ایران خودرو اقدام به ثبت نام خودرو مد نظر خود نمایند. در جدیدترین طرح ایران خودرو ثبت نام فروش فوری 5 محصول سورن پلاس، پژو پارس، پژو پارس ELX با موتور XU 7 P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ با موعد تحویل سه ماهه به دو صورت عادی و ویژه مادران دارای دو فرزند و همچنین پیش فروش 5 محصول تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس ایران خودرو با موعد تحویل یکساله به دو صورت عادی و ویژه مادران دارای دو فرزند از 5 آبان آغاز شد و تا پایان 8 آبان نیز مهلت ثبت نام داشت. همچنین نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز بر روی سایت ایران خودرو به نشانی https://www.ikco.ir منتشر می شود در ادامه جزئیات فروش فوری و ثبت ان خودرو های ایران خودرو، قیمت ایران خودرو ؛ جزئیات قرعه کشی ایران خودرو جهت اعلام اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو ؛ و اسامی برندگان دارای خودرو های فرسوده در امروز 12 آبان 1401 را خواهیم آورد.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی اینجا کلیک کنید

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401/ اسامی برندگان ایران خودرو

نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو در سه طرح فروش فوری ، پیش فروش و دارندگان خودرو های فرسوده پس از پایان مراسم قرعه‌کشی که دیروزچهارشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار شد امروز پنجشنبه 12 آبان 1401 منتشر خواهد شد و بر روی سایت ایران خودرو نیز قرار خواهد گرفت.

در فروش فوق‌العاده عادی ایران خودرو ۱۰ هزار نفر بر اساس ظرفیت هر خودرو، به عنوان برنده و با روش قرعه‌کشی انتخاب شدند. ۱۰ هزار نفر نیز به عنوان افراد ذخیره در نظر گرفته شده‌اند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودروامروز 12 آبان 1401

قرعه کشی فروش فوری 5 محصول ایران خودرو امروز با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد همچنین متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو می توانند با کلیک بر روی لینک زیر از نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو مطلع شوند.

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خوردو امروز 12 آبان 1401

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز 12 آبان 1401

قرعه کشی پیش فروش 5 محصول عرضه شده ایران خودروروز گذشته با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو همچنین اسامی مادران برنده ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار می گیرد.

نتایج قرعه کشی پیش فروش ایران خوردو امروز 12 آبان 1401

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی 12 آبان 1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

نتایج قرعه کشی ایران خوردو امروز 12 آبان 1401

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو ویژه آبان 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو آبان 1401

فرد انتخاب شده، باید ظرف مهلت ۳ روز وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir واریز کنند؛ در غیر این صورت، ثبت نام آن‌ها لغو می‌شود.

سایت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو

طرح فروش فوق العاده با موعد تحویل ۳ ماهه برخی محصولات شرکت ایران خودرو با روش قرعه کشی که ساعت آن متعاقبا از طریق سایتesale.ikco.ir اعلام خواهد شد.

سایت ایران خودرو ۱۴۰۱

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

موعد تحویل ایران خودرو

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر ۹۰ روز خواهد بود.‌

قیمت محصولات ایران خودرو (آبان)

گروه خودروسازی ایران خودرو روز دوشنبه ۲ آبان‌ماه جدیدترین قیمت محصولات این شرکت را اعلام کرد.

  • طبق اعلام گروه خودروسازی ایران خودرو، محصولاتی که در این لیست قرار ندارند، در آبان‌ماه عرضه نمی‌شوند.
نام خودرو قیمت جدید (تومان)
پژو جی‌ ال ایکس دوگانه سوز ۱۵۰.۵۴۳.۰۰۰
پژو ۲۰۶ معمولی ۱۵۰.۳۴۳.۳۰۰
پژو ۲۰۶ تیپ ۳ هاچ بک با سقف شیشه ای ۱۸۱.۵۲۹.۳۰۰
پژو پارس سال با موتور XU7P ۱۶۵.۸۶۲.۰۰۰
پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P ۲۰۹.۱۲۵.۸۰۰
پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P ۱۸۵.۱۷۰.۷۰۰
پژو پارس سال دوگانه سوز ۱۷۶.۶۸۳.۵۰۰
پژو پارس TU5 ۱۷۶.۸۷۸.۱۰۰
پژو پارس سفارشی (ELX) با موتور TU5 ۲۱۱.۵۴۸.۳۰۰
سمند ال ایکس EF7 ۱۶۹.۳۳۰.۸۰۰
سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۱۵۸.۲۸۸.۷۰۰
سمند – ال ایکس ۱۶۰.۷۱۵.۵۰۰
سورن پلاس با مالتی مدیا ۲۴۹.۲۸۶.۴۰۰
سورن پلاس جدید ۲۶۱.۴۲۲.۱۰۰
سورن پلاس دوگانه‌سوز ۲۸۱.۱۸۹.۴۰۰
رانا پلاس ۲۱۵.۰۶۶.۱۰۰
رانا پلاس با موتور TU5P و سقف شیشه‌ای و گیربکس ۶ سرعته دستی ۲۲۸.۵۷۸.۱۰۰
دنا ۲۰۶.۲۱۶.۴۰۰
دنا پلاس ۲۲۸.۳۳۲.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ ۳۴۶.۰۲۳.۲۰۰
دنا پلاس توربو دستی با گیربکس ۶ سرعته و فرمان برقی ۳۶۰.۷۶۴.۳۰۰
دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک ۳۹۸.۳۹۷.۳۰۰
پژو 207i دستی ۲۰۹.۳۲۲.۱۰۰
پژو 207i دستی فرمان برقی ۲۱۵.۹۹۶.۷۰۰
پژو 207i دستی با سقف شیشه ای ۲۳۶.۵۱۲.۳۰۰
پژو 207i اتوماتیک ۶ سرعته سقف قرمز (MC) با موتور TU5P ۳۱۸.۷۷۵.۸۰۰
تارا دستی ۲۹۳.۹۹۰.۳۰۰
تارا اتوماتیک ۴۱۵.۹۵۴.۳۰۰
هایما S7 توربوشارژ اتوماتیک ۸۴۳.۱۶۷.۸۰۰
هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک AT6 ۷۹۴.۱۶۷.۸۰۰

شرایط ثبت نام ایران خودروویژه مادران دارای دو فرزند آبان 1401

در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آن‌ها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یک دستگاه از محصولات ایران خودرو به قیمت مصوب، فراهم شده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان (مادران مشمول) در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، اولویت با مادرانی است که طی دو سال قبل خودرویی دریافت نکرده باشند. در هر صورت اگر تعداد متقاضیان بیشتر از ۵۰ درصد خودرو‌ها باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.

ثبت نام این بخشنامه‌ها همزمان با بخشنامه پیش فروش انجام می‌شود و مشتری می‌تواند فقط در یک بخشنامه و فقط در سامانه یک خودروساز ثبت نام کند.

برای مشاهده اسامی مادران برنده خودرو های ایران خودرو در آبان 1401 اینجا کلیک کنید

جزئیات ثبت نام فروش فوری ایران خودرو آبان 1401

ثبت نام فروش فوق العاده ۵ محصول ایران خودرو ویژه آبان ماه از 5 آبان آغاز شد. این طرح ویژه مادران نیز خواهد بود. این طرح تا یکشنبه ۸ آبان ادامه داشت.

در طرح فروش فوق العاده، خودرو‌های سورن پلاس، پژو پارس، پژو پارس ELX با موتور XU 7 P، پژو 207 دستی مجهز به فرمان برقی و پژو 207 اتوماتیک شش سرعته دو رنگ برای متقاضیان عادی، دارندگان خودرو فرسوده و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شده است.

نوع خودرو موعد تحویل قیمت نهایی (تومان)
سورن پلاس ۳ ماهه ۲۶۱.۴۲۲.۱۰۰
پژو پارس سال ۳ ماهه ۱۶۵.۵۸۶.۲۰۰
پژو پارس سال با موتور سفارشی ۳ ماهه ۲۰۹.۱۲۵.۸۰۰
پژو ۲۰۷i دستی فرمان برقی ۳ ماهه ۲۱۵.۹۹۶.۷۰۰
پژو ۲۰۷i اتوماتیک ۶ سرعته ۳ ماهه ۳۱۸.۷۷۵.۸۰۰

متقاضیان برای شرکت در این طرح‌ها می‌توانند به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

جهت ورود به سایت ثبت نام خودرو های ایران خودرو در آبان 1401 و مشاهده مشخصات خودرو های عرضه شده اینجا کلیک کنید

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 12 آبان 1401+ لینک اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش با کد ملی و کد پیگیری

جزئیات ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

پیش فروش ۵ محصول ایران خودرو با موعد تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۲ آغاز شد. این طرح که شامل مادران نیز می‌شود از پنجشنبه ۵ آبان تا یکشنبه ۸ آبان ادامه داشت.

همچنین در طرح پیش فروش یک ساله خودرو‌های تارا دستی، تارا اتوماتیک، دناپلاس، توربوشارژ دستی مجهز به گیربکس شش سرعته و فرمان برقی، دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک و راناپلاس عرضه شده است.

نوع خودرو موعد تحویل پیش پرداخت (تومان)
تارا دستی شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۱۸.۰۰۰.۰۰۰
تارا اتوماتیک شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۶۶.۰۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته دستی شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۴۴.۵۰۰.۰۰۰
دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک شهریور و مهر ۱۴۰۲ ۱۵۹.۵۰۰.۰۰۰
رانا پلاس مهر ۱۴۰۲ ۸۶.۰۰۰.۰۰۰

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودروآبان 1401

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.


مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

لینک ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری آبان1401

متقاضیان ثبت نام خودرو ایران ایران خودرو در دو طرح پیش فروش و فروش فوری می توانند به آدرس درگاه اینترنتی ایران خودرو https://www.ikco.ir/ مراجعه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه