اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات گروه بهمن


اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات گروه بهمن

مراسم قرعه کشی جدیدترین طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات گروه بهمن روز گذشته برگزار و اسامی برندگان آن در سایت فروش محصولات این خودروساز منتشر شد.نتایج قرعه کشی پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش گروه بهمن اعلام شد که بر اساس...

مراسم قرعه کشی جدیدترین طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات گروه بهمن روز گذشته برگزار و اسامی برندگان آن در سایت فروش محصولات این خودروساز منتشر شد.

نتایج قرعه کشی پس از تایید توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش گروه بهمن اعلام شد که بر اساس اعلام گروه بهمن منتخبان سه روز مهلت دارند نسبت به واریز وجه خودرو مطابق با بخش‌نامه اقدام کرده و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی محصولات گروه بهمن

متقاضیان خرید خودروهای گروه بهمن با مراجعه به سایت https://bahman.iranecar.com/winners می‌توانند نتایج قرعه کشی طرح فروش نقدی و نقدی اعتباری محصولات این خودروساز را مشاهده کنند.

در این طرح گروه بهمن خودروهای فیدلیتی، وانت کارا تک کابین و دوکابین و ون باری اینرودز را به صورت قرعه کشی و از طریق طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به فروش رساند.

گفتنی است، گروه بهمن در این مرحله در قالب فروش فوق‌العاده و پیش فروش به عرضه ۱۹۳۰ دستگاه خودرو اقدام کرده که ۳۶ هزار و ۸۴۷ نفر متقاضی خرید این محصولات بودند که از این میان ۲۹ هزار و ۶۱۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشترین میزان تقاضا برای خودرو فیدلیتی و کمترین تقاضا برای خودرو اینرودز ثبت شد.

برچسب ها
پست ویژه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش