بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)


بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ ها را بر اساس...

بی‌شک انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ در میان انبوهی از برندها کار وقت‌گیر و خسته‌کننده‌ای است. امروزه لپ تاپ با مدل‌های گوناگون و طیف‌ وسیعی از مشخصات در بازار موجود است ولی ما در شهرسخت‌افزار به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین لپ تاپ ها را بر اساس بودجه و انتظارات خود انتخاب کنید.

فهرست مطالب این راهنمای خرید:

- برای خرید لپ‌تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟
- سوالات متداول در مورد خرید بهترین لپ تاپ
- بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت زیر 15 میلیون تومان
- بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت بین 15 تا 25 میلیون تومان
- بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت بین 25 تا 35 میلیون تومان
- بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت بین 35 تا 50 میلیون تومان
- بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت بالای 50 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که می‌دانید با توجه به وجود برندها و مدل‌های مختلف در بازار ایران، خرید بهترین لپ تاپ کاری استرس‌زا و پردردسر است. اما می‌توان با در نظر گرفتن چند نکته و پارامتر مهم بهترین برند لپ تاپ مورد نیاز خود را پیدا کنیم و برای خرید آن اقدام کنیم. در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت.

1. چه مقدار حاضرید هزینه کنید؟

کاملاً واضح است که مانند هر کالای دیگری برای خرید لپ تاپ هم، بودجه‌ی اولیه و مقدار سرمایه‌ی شما اولین و مهم‌ترین فاکتور است. با توجه به قیمت محصولات موجود در بازار ایران، باید گفت لپ تاپ در حال حاضر یک کالای لوکس و نسبتاً گران قیمت محسوب می‌شود و به همین دلیل برای خرید بهترین لپ تاپ ممکن، باید از پیش برنامه‌ریزی کرده و مقداری پول پس‌انداز کنید.

اگر می‌خواهید لپ تاپی بخرید که تا چندین سال بدون افت عملکرد شما را همراهی کند، در حالت کلی پیشنهاد می‌شود بیشترین هزینه‌ی مقدور را برای آن صرف کنید و بهترین لپ تاپ را از میان جدیدترین و برترین لپتاپ های موجود در بازار انتخاب کنید. از دید شهر سخت افزار در حال حاضر لپ تاپ هایی که در محدوده قیمتی بین 28 تا 35 میلیون تومان هستند، بیشترین ارزش خرید را دارند و از این محصولات می‌توان انتظار عملکردی خوب و دوام طولانی داشت. باید در نظر داشته باشید که بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای هر کسی متناسب با بودجه و معیارها انتخاب می‌شوند و نه صرف هزینه‌ای که در نظر دارید.

2. به چه دلیل می‌خواهید لپ تاپ بخرید؟

پس از مقدار هزینه‌ی مد نظر، دومین مورد از نکات پیش از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است. با توجه به شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر، بسیاری از مشاغل به صورت «دور کاری» تبدیل شدند و اکثر آموزش‌ها هم به صورت آنلاین در آمدند، از این رو خرید لپ تاپ و دیگر دستگاه‌های هوشمند هم رونق گرفت.

در نتیجه یکی از مهم‌ترین عوامل خرید لپ تاپ در یکی دو سال اخیر، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به لپ تاپ برای آموزش آنلاین و کاربردهای تحصیلی بوده است. اگر دلیل شما هم برای خرید لپ تاپ در همان حد استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و حضور در کلاس‌های آنلاین است، پیشنهاد می‌شود لپ تاپی با قیمت زیر 20 میلیون تومان خریداری کنید و هزینه‌ی اضافی صرف نکنید.

در همین رابطه بخوانید:

- بررسی لپ تاپ گیمینگ MSI Katana GF66 11UE ؛ غول پردازشی از نسل جدید
- بررسی لپ تاپ XPG Xenia 14 ؛ فوق‌العاده سبک و قابل‌حمل [تماشا کنید]
- بررسی لپ تاپ ایسوس VivoBook R427FA ؛ کارآمد برای تحصیل و دورکاری

از سوی دیگر برخی برای فعالیت حرفه‌ای خود مانند ویرایش تصویر و تدوین ویدیو قصد خرید لپ تاپ دارند. با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر قابلیت حمل‌پذیری لپ تاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است یا به هر دلیل قصد دارید کار خود را با لپ تاپ انجام دهید راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار خرید یک محصول با قیمتی بالاتر از 25 و حتی 30 میلیون را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به بودجه و نیاز شما، مشخصات لپ تاپ خوب مخصوص شما می‌تواند متغیر باشد.

قصد برخی دیگر از کاربران، گیمینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ است. به این دسته از عزیزان هم پیشنهاد می‌شود در صورت توان خرید یک PC قدرتمند را اولویت قرار دهند، اما اگر خرید لپ تاپ را ترجیح می‌دهید پیشنهاد ما خرید یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند با قیمتی در حدود 35 میلیون تومان و بالاتر است. در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد انواع لپ تاپ ها و همچنین نکات قبل از خرید لپ تاپ می‌پردازیم.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سوالات متداول در مورد خرید بهترین لپ تاپ

1. کدام برند لپ تاپ بهتر است؟

در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار ایران ارائه می‌شوند، لپ تاپ‌های مطمئن و مرغوبی عرضه می‌کنند. اما به صورت کلی، هم‌اکنون برندهای ایسوس و ایسر در بازار ایران محبوب‌ترین و بهترین مارک های لپ تاپ هستند که بسیاری از محصولات آن‌ها در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از میان آن‌ها انتخاب کنید.

با این وجود در نظر داشته باشید که اکثر برندهای دیگر مانند لنوو و HP و دل هم محصولاتی در حد ایسوس و ایسر ارائه می‌دهند و پیشنهاد می‌شود برند لپ تاپ را معیار اصلی خود برای خرید قرار ندهید و بیشتر روی مشخصات و سخت افزار مد نظر تمرکز کنید.

2. بهترین مارک لپ تاپ در ایران چیست؟

همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند.

3. آیا لپ تاپ دل خوب است؟

بله، شرکت دل (Dell) هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تولید لپ تاپ و کامپیوتر در جهان است و محصولات جذاب و توان‌مندی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است هم‌اکنون سری لپ تاپ های Omen این شرکت در لیست بهترین لپ تاپ های جهان برخی وب‌سایت‌های تکنولوژی حضور دارد.

4. آیا لپ تاپ سیم کارت می‌خورد؟

بله، برخی لپ تاپ‌های کوچک یا اولترابوک‌ها هستند که از درگاه سیم کارت و شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند. اما اصولاً این محصولات توان پردازشی کمتری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی دارند و به همین دلیل کارایی کمتری هم ارائه می‌دهند.

5. عمر مفید لپ تاپ چند سال است؟

پاسخ دقیق این سوال به لپ تاپی که شما برای خرید انتخاب کرده‌اید وابسته است. برای مثال لپ تاپ‌های گیمینگ که هم‌اکنون بالای 35 میلیون تومان قیمت دارند می‌توانند به راحتی کاربر را تا 6 یا 7 سال آینده همراهی کنند، اما محصولات ضعیف‌تر و ارزان‌تر طبیعتاً عمر مفید کمتری هم خواهند داشت. به عنوان یک قانون سرانگشتی می‌توان گفت اکثر محصولات الکترونیکی هوشمند حدود 5 سال عمر مفید دارند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

در جدیدترین لیست از «بهترین لپ تاپ های پیشنهادی» که برای «آبان 1401» تدارک دیده‌ایم، به سراغ بهترین لپ تاپ‌های موجود در دسته بندی‌های استفاده روزمره و مولتی مدیا، مهندسی و طراحی و در نهایت بازی رفته‌ایم و در هر بخش چند لپ تاپ برتر بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

در نظر داشته باشید در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپ‌های پیشنهادی در بازار ایران مقداری افزایش یافته است.

نکته 1: با هدف بهبود ارائه مشاوره‌ هنگام خرید لپ تاپ، تصمیم به دسته‌بندی آن‌ها بر اساس عملکرد و کاربرد گرفته‌ایم. از این پس بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بر اساس کاربرد و قیمت دسته‌بندی می‌شوند. همچنین در بخش نظرات، می‌توانید به صورت رایگان از مشاوره متخصصان وب‌سایت شهر سخت افزار بهره‌مند شوید.

نکته 2: شایان ذکر است که سیستم امتیازدهی به ویژگی هایی نظیر سخت افزار، باتری، نمایشگر و... با توجه به رده لپ تاپ، رقبای هم‌رده و قیمت آن صورت می‌گیرد.

نکته 3: قیمت‌های درج شده بر اساس زمان نگارش مطلب بوده و با توجه به تغییرات بازار، قبل از انتخاب و هنگام خرید کالا، از قیمت بروز لپ تاپ مطلع شوید. در این بخش قیمت بهترین لپ تاپ در ایران منتشر شده است.

بهترین لپ تاپ های بازار با قیمت زیر 15 میلیون تومان

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 - GAB
لپ تاپ لنوو آیدیاپد 3 - GAB

قیمت: حدود 9 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لنوو با ساخت سری ایدیاپد گروهی از لپ تاپ های برتر دنیا در سری ارزان قیمت را تولید کرده که می‌توانند انتخابی مناسب برای امور اداری و دفتری باشند. سری لپ تاپ‌های لنوو آیدیاپد 3 از ارزان‌قیمت‌ترین و کارآمدترین محصولات بازار ایران هستند که کاربران می‌توانند با کمترین هزینه‌ی ممکن به آن‌ها دست یابند. مدل IdeaPad 3 GAB از یک نمایشگر 15 اینچی با رزولوشن HD بهره می‌برد و به عنوان محصولی بسیار مطلوب برای دانش آموزان و حتی دانش‌جویان شناخته می‌شود.

این لپ تاپ مقرون به صرفه از پردازنده‌ی Celeron N5030 اینتل با فرکانس 3.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی UHD Graphics اینتل با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک بهره‌مند است؛ پس همانطور که انتظار می‌رود این محصول بیشتر برای استفاده‌های روزمره پیشنهاد می‌شود و توانایی پردازش سنگین را ندارد.

یک نکته‌ی بسیار مهم در مورد این لپ تاپ حضور 128 گیگابایت حافظه SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD است که برای محصولات حاضر در این محدوده قیمتی بسیار کمیاب است و موجب افزایش سرعت سیستم می‌شود. در حالت کلی اگر شما از لپ تاپ خود برای مصارف عمومی و روزانه استفاده کنید، بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب همین محصول پیشنهادی خواهد بود.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Asus VivoBook R465FA i3
لپ تاپ ایسوس ویوبوک R465FA i3

قیمت: حدود 10 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی سازگار
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

همانطور که احتمالاً مطلع هستید سری لپ تاپ‌های ویووبوک شرکت ایسوس از محصولات بسیار خوش قیمت، مناسب و محبوب بازار ایران هستند. در محدوده قیمت زیر 15 میلیون تومان لپ تاپ VivoBook R465FA یکی از به‌صرفه ترین لپ تاپ‌های موجود است. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 14 اینچی IPS LCD با رزولوشن HD است و قابلیت حمل بالایی دارد و از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر می‌آید.

لپ تاپ ویووبوک R465FA دارای پردازنده‌ی نسل دهم Core i3-10110U با فرکانس پایه 2.1 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel HD Graphics بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم بهره‌مند است.

از ویژگی های خاص این لپ تاپ نیز می‌توان به 256 گیگابایت حافظه SSD در کنار 1 ترابایت حافظه HDD آن اشاره کرد که در لپ تاپ‌هایی با این قیمت کمتر مشاهده می‌شود. به عبارتی می‌توان گفت این محصول هم‌اکنون یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ لمسی Asus VivoBook R565E – G
لپ تاپ ایسوس ویووبوک R565E-G

قیمت: حدود 14 میلیون و 390 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سری لپ تاپ‌های ویووبوک ایسوس از محصولات خوش‌قیمت و کارآمدی هستند و در بازار ایران نیز محبوبیت بالایی دارند. لپ تاپ مدل VivoBook R565E-G دارای پردازنده‌ی نسل یازده Core i3-1115G4 با فرکانس کاری بین 1.7 تا 4.1 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است.

این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 لمسی بهره‌مند است که در محصولات ارزان قیمت بسیار کمیاب است و استفاده‌های بسیاری دارد. از دیگر ویژگی خاص این لپ تاپ VivoBook R565E-G ایسوس هم می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد.

در نظر داشته باشید این لپ تاپ فقط 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD دارد و از این رو توانایی ذخیره اطلاعات در آن محدود است. البته این محدودیت را نیز می‌توان با خرید و نصب یک حافظه SSD دیگر برطرف نمود.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

در همین رابطه بخوانید:

- بررسی لپ تاپ هواوی میت بوک D14 ؛ اولترابوکی برای تمام فصول
- بررسی ویدیویی لپ تاپ هواوی MateBook D14
- بررسی لپ تاپ MSI Modern 14 A10M ؛ اولترابوکی اقتصادی اما جذاب

بهترین لپ تاپ ها با قیمت 15 تا 25 میلیون تومان

لپ تاپ Lenovo IdeaPad L340 – CC
لپ تاپ لنوو آیدیاپد L340

قیمت: حدود 17 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی اصلی
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ‌های آیدیاپد لنوو به عنوان محصولات اقتصادی و توانمند این برند شناخته می‌شوند. لپ تاپ IdeaPad L340-CC به لطف پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 3500U با فرکانس کاری بین 2.1 تا 3.7 گیگاهرتز می‌تواند به راحتی از پس اکثر نرم افزارهای مهندسی و برنامه نویسی برآید و پردازنده گرافیکی AMD Vega 8 نیز با 2 گیگابایت حافظه ویدیویی مشترک قادر است اکثر بازی‌های نسبتاً قدیمی را اجرا کند.

این لپ تاپ دارای 1 ترابایت حافظه HDD و 256 گیگابایت حافظه SSD بوده که برای محصولی با این قیمت نادر است و از این رو می‌تواند افزون بر افزایش سرعت ویندوز، در ذخیره‌سازی اطلاعات کاربر نیز بسیار مفید واقع شود.

لپ تاپ IdeaPad L340-CC یکی از بهترین لپ تاپ های موجود برای دانش‌آموزان و دانشجویان است که از آن برای تحصیل و همچنین سرگرمی استفاده کنند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Acer Aspire 3 A315
لپ تاپ ایسر اسپایر 3 A315

قیمت: حدود 18 میلیون تومان با گارانتی سازگار
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

در این محدوده قیمت لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 - 58 - 320P بسیار اقتصادی و کاربردی است. این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 15 اینچی TFT با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز است. لپ تاپ‌های سری اسپایر 3 شرکت ایسر قابلیت حمل بالایی دارند و همچنین به راحتی می‌توانند از پس اکثر کارهای روزمره‌ی کاربران بر آیند.

لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 - 58 - 320P دارای پردازنده‌ی نسل یازدهم Core i3-1115G4 با فرکانس پایه 3.0 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel UHD Graphics بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره‌مند است. به دلیل پردازنده‌ی نسبتاً جدید آن، لپ تاپ Aspier 3 A315 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های بازار در این محدوده قیمتی شناخته می‌شود.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ MSI Modern 15 A11MU
لپ تاپ ام اس آی مدرن 15

قیمت: حدود 18 میلیون و 290 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه ماتریس
(خرید از فروشگاه ماتریس)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سری مدرن شرکت ام اس آی از لپ تاپ های برتر دنیا در گروه اولترابوک هستند. در همین زمینه لپ تاپ Modern 15 A11MU یکی از لپ تاپ‌های محبوب و مناسب از سری محصولات Modern شرکت ام اس ای است که کم‌وزن و سبک بوده و همچنین نسبتاً اقتصادی است. این لپ تاپ به پردازنده‌ی Core i5-1155G7 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe Graphics مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره کاربران را به راحتی مرتفع نماید.

لپ تاپ Modern 15 A11MU دارای 512 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت حافظه رم است. از دیگر ویژگی های این محصول خوش قیمت ام‌اس‌آی می‌توان به وبکم و پورت USB-C آن اشاره کرد و همچنین باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ HP - EF2126WM - E
لپ تاپ اچ پی EF2126WM-E

قیمت: حدود 20 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ HP - EF2126WM - E یکی از محصولات نسبتاً مقرون به صرفه‌ی کمپانی HP است که از سخت افزاری قابل قبول بهره می‌برد. این لپ تاپ به پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 5500U با فرکانس بوست 4.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Radeon Vega 7 مجهز است و در نتیجه می‌تواند اکثر نیازهای روزمره و دانشجویی کاربران را به راحتی برطرف کند. در نظر داشته باشید حضور این پردازنده در محصولات این محدوده قیمت، بسیار نادر است.

لپ تاپ HP - EF2126WM - E دارای 1 ترابایت حافظه HDD و 16 گیگابایت حافظه رم است و از این رو می‌تواند در نرم افزارهای تدوین و ویرایش هم کارآمد باشد.

همچنین با توجه به قیمت و سخت افزار آن، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب شود و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3 - JH
لپ تاپ لنوو آدیاپد گیمینگ 3

قیمت: حدود 24 میلیون و 900 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سری لپ تاپ‌های IdeaPad Gaming شرکت لنوو از محصولات خوش‌قیمت گیمینگ این کمپانی محسوب می‌شوند. لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 - JH از پردازنده‌ی شش هسته‌ای AMD Ryzen 5 5600H با فرکانس بوست 4.2 گیگاهرتز و کارت گرافیک GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی بهره می‌برد و از این نظر بین لپ‌تاپ‌هایی در این محدوده قیمت برتری خاصی دارد. همچنین به لطف کارت گرافیک مجزا کاربر می‌تواند از اجرای بسیاری از بازی‌های eSports مانند CS:GO و DOTA 2 با کیفیت خوب لذت ببرد.

افزون بر این، لپ تاپ مزبور به 128 گیگابایت حافظه SSD به همراه 1 ترابایت فضای ذخیره سازی HDD، نمایشگر IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز است. همچنین به گفته‌ی شرکت سازنده، باتری آن می‌تواند برای 2 تا 4 ساعت استفاده مکرر پاسخ‌گوی نیاز کاربران باشد. از این رو می‌توان گفت هم‌اکنون این محصول یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار ایران در این محدوده قیمتی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

بهترین لپ تاپ های بازار بین 25 تا 35 میلیون تومان

اولترابوک ADATA XPG Xenia 14 - i7
اولترابوک ای دیتا ایکس پی جی Xenia 14

قیمت: حدود 25 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی آونگ
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی و برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

در سال‌های اخیر شرکت ای دیتا که اکثراً با هاردهای اکسترنال و حافظه‌های رم خود شناخته می‌شود، به دنیای لپ تاپ‌ها و اولترابوک‌های قدم گذاشته است. اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 - i7 با یک نمایشگر 14 اینچی، طراحی باریک، بدنه‌ای از جنس آلیاژ منیزیم و وزنی در حدود 970 گرم یکی از بهترین محصولات ADATA است.

این لپ تاپ دارای پردازنده Core i7-1165G7 اینتل و پردازنده گرافیکی مجتمع Iris Xe اینتل است که در محصولی با این ابعاد و قابلیت حمل‌پذیری بالا بسیار کمیاب است و به کاربران اجازه می‌دهد تمام نرم افزارهای مهندسی را روی آن اجرا کنند.

اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 - i7 از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 اختصاصی XPG HUNTER و 512 گیگابایت حافظه داخلی SSD انحصاری XPG GAMMIX S50 Lite بهره می‌برد. از این رو انتظار می‌رود لپ تاپ جدید ای دیتا سرعت بسیار بالایی در اجرای نرم افزارها داشته باشد.

در نظر داشته باشید این لپ تاپ توسط لابراتوار تخصصی شهر سخت افزار نیز بررسی شده و نشان «Editor's Choice» را کسب کرده است. از این رو برای اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد اولترابوک ADATA XPG XENIA 14 می‌توانید از این لینک به مطلب بررسی تخصصی این محصول دست یابید.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ گیمینگ ASUS TUF Gaming F15 FX506LH - DA
لپ تاپ گیمینگ ایسوس تاف FX506LH

قیمت: حدود 26 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ‌های سری TUF ایسوس جزو بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ اقتصادی بازار است که در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند. لپ تاپ TUF FX506LH ایسوس دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FHD و روشنایی 250 نیت است.

این لپ تاپ دارای پردازنده Core i5-10300H اینتل و گرافیک GeForce GTX 1650 انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است؛ در نتیجه لپ تاپ TUF FX506LH ایسوس به راحتی می‌تواند از پس نرم افزارهای گرافیکی و همچنین بازی‌های نسبتاً جدید برآید. لپ تاپ گیمینگ اقتصادی ایسوس از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 ، 1 ترابایت حافظه HDD و 128 گیگابایت حافظه داخلی SSD بهره می‌برد. از این رو کاربران می‌توانند از لپ تاپ ASUS TUF FX506LH هم برای کارهای روزمره و هم برای گیمینگ استفاده کنند.

از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ می‌توان به باتری 3 سلولی با ظرفیت 48 وات ساعت که تا 4 ساعت به راحتی پاسخگوی کاربر است و بلندگوهای داخلی SonicMaster اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Gaming F17 FX706HE - YB
لپ تاپ ایسوس تاف گیمینگ FX706HE

قیمت: حدود 29 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، وب گردی و اداری

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ ایسوس F17 FX706HE - YB از سری لپ‌تاپ‌های گیمینگ و اقتصادی این شرکت بزرگ است که در سال‌های اخیر کاربران زیادی را جلب خود کرده است.

لپ تاپ Asus Tuf Gaming F17 FX706HE - YB دارای پردازنده Core i5-11400H اینتل است که با فرکانس کاری 2.6 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.4 گیگاهرتز بار پردازشی سیستم را به دوش می‌کشد. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 3050 Ti انویدیا با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی بهره می‌برد. حافظه رم آن نیز 8 گیگابایت DDR4 و حافظه داخلی آن 512 گیگابایت از نوع SSD است؛ در نتیجه کاربر می‌تواند از این محصول برای اجرای بازی‌های نسبتاً جدید نیز استفاده نماید.

این لپ تاپ از یک نمایشگر 17.3 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن FHD بهره می‌برد. لپ تاپ مزبور همچنین به یک باتری 3 سلولی، یک وبکم، یک پورت USB-C، دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI مجهز است. با توجه به مشخصات گفته شده، می‌توان نتیجه گرفت لپ تاپ Asus Tuf Gaming F17 FX706HE - YB برای دانشجویانی که بیشتر وقت خود را صرف حضور در کلاس‌های آنلاین و کار با برنامه‌های مهندسی می‌کنند گزینه‌ای مقرون به‌صرفه و کاربردی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ HP OMEN 16 - B0002TX - B
لپ تاپ دل اومن 16

قیمت: حدود 30 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ گیمینگ HP OMEN 16 - B0002TX - B دارای پردازنده قدرتمند Core i5-11400H اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است. حضور این کارت گرافیک لپ تاپ مزبور را به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمینگ اقتصادی و اجرای بازی‌های eSports مانند DOTA 2 و CS: GO تبدیل می‌کند. نمایشگر IPS LCD این لپ تاپ نیز در اندازه 16.1 اینچ و رزولوشن FHD بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند.

لپ تاپ HP OMEN 16 به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه SSD مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد.

در نظر داشته باشید لپ تاپ 15 اینچی دل مدل DELL G15RE - A نیز در این محدوده قیمتی محصول پرکاربرد و هم‌رده‌ای است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Apple MacBook Air MGN93 2020
لپ تاپ اپل مک بوک ایر 2020

قیمت: حدود 32 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی شرکتی
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی اولیه، گرافیک و برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

برای طرفداران محصولات شرکت اپل در لیست بهترین لپ تاپ‌های ماه جاری، مک بوک ایر 2020 را پیشنهاد می‌کنیم که به لطف تراشه‌ی اختصاصی Apple M1 بسیار محبوب و کارآمد است. تراشه‌ی M1 اپل از 8 هسته‌ی پردازشی و یک پردازنده گرافیکی 7 هسته‌ای بهره می‌برد و بر اساس آزمون‌های منتشر شده، این محصول می‌تواند به راحتی از پس انواع برنامه‌های مهندسی برآید.

لپ تاپ MacBook Air 2020 دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 1600 x 2560 پیکسل است و در نتیجه برای کارهای گرافیکی و طراحی نیز محصول پرکاربردی خواهد بود. از قابلیت‌های خاص این لپ تاپ نیز می‌توان به حسگر اثر انگشت، باتری توان‌مند 49.9 وات‌ساعتی و پورت‌های USB-C Thunderbolt آن اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

بهترین لپ تاپ های بازار بین 35 تا 50 میلیون تومان

لپ تاپ Asus ROG Strix G15 G513IE – AA
لپ تاپ ایسوس آر اُ جی استریکس G15

قیمت: حدود 37 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی اولیه، گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

شرکت ایسوس بهترین و قدرتمندترین لپ تاپ‌های خود را تحت برند ROG در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در محدود قیمتی 35 میلیون تومان به جرئت می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Strix G15 G513IE – AA بهترین محصول حاضر در بازار ایران است.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی توانمند AMD Ryzen 7 4800H با فرکانس کاری 2.9 تا 4.2 گیگاهرتز و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3050Ti با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی بهره‌مند است که برای محصولی در این محدوده قیمتی بسیار نادر است. این لپ تاپ که اخیراً به بازار ایران وارد شده دارای 1 ترابایت حافظه SSD و همچنین نمایشگر 144 هرتزی است.

با توجه به این مشخصات لپ تاپ Strix G15 ایسوس براحتی می‌تواند بازی‌های AAA جدید و تمام برنامه‌های مهندسی را اجرا کند و همچنین گزینه‌ی ایده‌آلی برای اجرای بازی‌های شوتر اول شخص است. در این محدوده قیمت لپ تاپ 16 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 Pro - AC نیز محصول مطلوب و کارآمدی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Dell G15RE - B
لپ تاپ دل G15RE

قیمت: حدود 39 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Dell G15RE - B یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی بوده که اخیراً به بازار ایران راه یافته است. این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7 5800H با فرکانس بوست 4.4 گیگاهرتز و کش 16 مگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 3050 Ti با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است و قابلیت اجرای اکثر بازی‌های AAA با کیفیتی قابل قبول را دارد. افزون بر گیمینگ، پردازنده‌ی قدرتمند حاضر در این محصول می‌تواند تمام برنامه‌های مهندسی و گرافیکی را اجرا کند.

این لپ تاپ دارای نمایشگر 15.6 اینچی IPS با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز بوده و در نتیجه برای بازی‌های شوتر اول شخص یا بازی‌های eSports مانند CS:GO بسیار گزینه‌ی خوبی است. لپ تاپ Dell G15RE - B از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD بهره می‌برد و همچنین با یک طراحی جذاب و منحصر به فرد تولید شده است که می‌تواند کاربران بسیاری را مجذوب خود کند.

در نظر داشته باشید در این محدوده قیمتی لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 - OB نیز گزینه‌ی مطلوبی است. اما با توجه قابلیت‌های گفته شده، لپ تاپ Dell G15RE - B در حال حاضر یکی از برترین لپتاپ های موجود در بازار است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Dash F15 FX517ZM - A
لپ تاپ ایسوس تاف دش F15 FX517ZM

قیمت: حدود 44 میلیون و 700 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی و گیمینگ

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

در این محدوده قیمتی هم یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند و اقتصادی سری TUF ایسوس را پیشنهاد می‌کنیم که به یکی از پردازنده‌های نسل 12 اینتل مجهز است و از این رو در محدوده قیمتی حاضر محصولی خاص و منحصربفرد محسوب می‌شود.

لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Dash F15 FX517ZM - A دارای پردازنده‌ی Core i7-12650H اینتل با فرکانس کاری 4.7 گیگاهرتز و کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت. یکی از ویژگی های متفاوت این لپ تاپ حضور 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 است که در لپ تاپ‌های این محدوده قیمتی نادر است.

افزون بر این‌ها، لپ تاپ جدید شیائومی از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز و رزولوشن FHD بهره‌مند است که ویژگی کاملاً منحصر به فردی است. در نتیجه لپ تاپ گیمینگ Asus TUF Dash F15 FX517ZM - A محصولی بسیار عالی برای اجرای بازی‌های eSports و عناوین ژانر شوتر اول شخص خواهد بود. در کنار این محصول، لپ تاپ 16 اینچی اچ پی مدل HP Omen 16 - b0080TX - A نیز محصول کاربردی و قدرتمندی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Asus TUF Dash F15 FX516PR - CH
لپ تاپ ایسوس تاف دش F15

قیمت: حدود 47 میلیون و 200 هزار تومان با گارانتی اصلی
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ‌های سری TUF Dash ایسوس از اولین محصولات گیمینگ در میان لپ تاپ های برتر دنیا، مجهز به کارت‌های گرافیک RTX 30 هستند که وارد بازار ایران شده‌اند. لپ تاپ TUF Dash F15 FX516PR دارای پردازنده نسل دهم Core i7-11370H اینتل و کارت گرافیک GeForce RTX 3070 انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی است و در نتیجه به راحتی می‌تواند بهترین بازی‌های AAA را در کیفیت بالا اجرا کند.

البته در نظر داشته باشید توانایی بالای لپ تاپ TUF Dash F15 در اجرای بازی‌ها به آن معنا نیست که این محصول فقط برای گیمینگ کاربرد دارد؛ لپ تاپ مزبور به راحتی می‌تواند از پس اجرای تمام نرم افزارهای مهندسی و پردازش‌های گرافیکی برآید. از این رو لپ تاپ TUF Dash F15 FX516PR - CH ایسوس به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار شناخته می‌شود.

این محصول دارای یک نمایشگر 15.6 اینچی با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز است. لپ تاپ TUF Dash F15 از 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی NVMe SSD بهره می‌برد و به پورت‌های USB-C، USB 3.0 و اترنت مجهز است. از دیگر ویژگی های این محصول گیمینگ هم می‌توان به نورپردازی کیبورد، طراحی جذاب و باتری 4 سلولی آن اشاره کرد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

بهترین لپ تاپ های بازار بالای 50 میلیون تومان

لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE
لپ تاپ ام اس آی کاتانا GF76 12UE

قیمت: حدود 52 میلیون و 990 هزار تومان با گارانتی 24 ماهه ماتریس
(خرید از فروشگاه ماتریس)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE از جدیدترین محصولاتی شرکت ام اس آی است که اخیراً وارد بازار ایران شده است. این لپ تاپ دارای پردازنده نسل دوازده Core-i7 12700H اینتل با فرکانس بوست 4.70 گیگاهرتز و حافظه کش 24 مگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است. از این رو لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE به هیچ عنوان کاربر را در اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی یا بازی‌های AAA ناامید نخواهد کرد.

این لپ تاپ از یک نمایشگر 17 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز بهره می‌برد و مانند دیگر محصولات قدرتمند فاقد درایو نوری است. محصول گیمینگ جدید ام اس آی به 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD و 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 مجهز است و از این رو علاوه بر گیمینگ می‌توان آن را برای طراحی و کارهای گرافیکی حرفه‌ای هم استفاده کرد.

در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG - AB نیز محصول هم‌رده‌ای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ می‌تواند گزینه دیگری برای کاربران باشد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ گیمینگ ASUS ROG Strix G513QM R9
لپ تاپ گیمینگ ایسوس ROG استریکس G513QM

قیمت: حدود 58 میلیون تومان با گارانتی اصلی
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، بازی و پردازش های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سری لپ تاپ‌های ROG Strix ایسوس از معروف‌ترین محصولات گیمینگ هستند و به قدرتمندترین سخت افزارهای حاضر مجهز شده‌اند. لپ تاپ ROG Strix G513QM دارای پردازنده‌ی 8 هسته‌ای Ryzen 9 5900HX AMD با فرکانس بوست 4.60 گیگاهرتز و حافظه کش 16 مگابایت و کارت گرافیک GeForce RTX 3060 انویدیا با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است. این دستگاه از نظر سخت افزاری یکی از قدرتمندترین و بهترین لپ تاپ های موجود در بازار محسوب می‌شود و در نتیجه می‌تواند تمام انتظارات کاربر از یک سیستم قدرتمند را برآورد نماید.

نمایشگر IPS LCD این لپ تاپ در اندازه 15.6 اینچ با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 144 هرتز است و این لپ تاپ مانند دیگر دستگاه‌های جدید از درایو نوری و وبکم بهره نمی‌برد. لپ تاپ مزبور دارای 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و 1 ترابایت حافظه داخلی از نوع SSD است و در نتیجه در اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها عملکردی بسیار سریع خواهد داشت. در کنار تمام این قابلیت‌ها، این لپ تاپ از یک طراحی جذاب و سیستم نورپردازی چشم‌نوازی نیز بهره‌مند است.

از دیگر مشخصات لپ تاپ ROG Strix G513QM هم می‌توان به پورت‌های USB 3.0، HDMI و USB-C و همچنین باتری 4 سلولی آن اشاره کرد. در این محدوده قیمت لپ تاپ 17 اینچی لنوو مدل Lenovo Legion 5 - YAC نیز محصولی بسیار مطلوب است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Acer Nitro 5 AN515 - R6WC
لپ تاپ ایسر نیترو 5 AN515

قیمت: حدود 60 میلیون تومان با گارانتی امرتات
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، گیمینگ و پردازش‌های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

سری لپ تاپ‌های Nitro 5 شرکت ایسر شامل محصولاتی بسیار متنوع و قدرتمند است که در محدوده‌های قیمتی مختلف لپ تاپ‌های خوبی ارائه می‌کند. اما به جرأت می‌توان گفت Nitro 5 AN515 ایسر یکی از قدرتمندترین محصولات و حتی شاید بهترین لپ تاپ حاضر در بازار کشورمان ایران است.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی پرچمدار AMD Ryzen 7 5900HX با فرکانس کاری بین 3.3 تا 4.6 گیگاهرتز و 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهره‌مند. همچنین لپ تاپ Acer Nitro 5 AN515 - R6WC از معدود محصولاتی است که به کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 3080 انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و به همین دلیل به راحتی می‌تواند تمام نیازهای کاربر را بر طرف کند.

همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار می‌رود، این لپ تاپ هم از یک نمایشگر 144 هرتزی استفاده می‌کند که یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل Asus Tuf Gaming F15 FX507ZR - BB نیز بسیار گزینه‌ی مطلوبی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS - AA
لپ تاپ ایسوس ROG زفیروس G15

قیمت: حدود 77 میلیون و 580 هزار تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، گیمینگ و پردازش‌های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیست بهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از این محصولات حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS - AA یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران است و از هر نظر می‌تواند نیازهای کاربر را برطرف کند.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی پرچمدار AMD Ryzen 7 6800HS با فرکانس کاری بین 3.2 تا 4.7 گیگاهرتز و 32 گیگابایت حافظه رم DDR5 بهره‌مند است. همچنین لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS - AA از معدود محصولاتی است که به کارت گرافیک قدرتمند GeForce RTX 3080 انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند حتی سنگین‌ترین بازی‌ها و نرم افزارهای موجود را نیز نصب و اجرا کند.

این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 2K (2560 x 1440 پیکسل) بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS - AA برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports هم گزینه‌ای عالی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Asus ROG STRIX SCAR G733ZW - A
لپ تاپ ایسوس ROG اسکار G733ZW-A

قیمت: حدود 92 میلیون تومان با گارانتی یکپارچه
(خرید از فروشگاه هدف)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، گیمینگ و پردازش‌های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

همانطور که می‌دانید سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس، قدرتمندترین محصولات این شرکت هستند و برای گیمینگ و کارهای حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. لپ تاپ ROG STRIX SCAR G733ZW - A نیز یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولات ایسوس بوده که به تازگی وارد بازارهای ایران شده است.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی پرچمدار Intel Core i9-12900H با فرکانس کاری بین 2.5 تا 5.0 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار نسل 12 اینتل است. در کنار این پردازنده قدرتمند نیز کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی، 16 گیگابایت حافظه رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD وجود دارند که لپ تاپ ROG STRIX SCAR G733ZW - A را برای اجرای هر بازی یا نرم افزاری آماده می‌کنند.

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن FHD و نرخ نوسازی 360 هرتز اشاره کرد که محصول جدید ایسوس را به یک غول گیمینگ برای اجرای بازی‌های FPS (شوتر اول شخص) تبدیل کرده است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل MSI GE66 Stealth 11UH نیز گزینه‌ی مطلوبی بوده و مشخصاتی نزدیک به این لپ تاپ دارد.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ MSI Raider GE76 12UGS
لپ تاپ ام اس آی ریدر GE76

قیمت: حدود 99 میلیون و 500 هزار تومان با گارانتی 24 ماهه ماتریس
(خرید از فروشگاه ماتریس)
کاربرد: استفاده روزانه، مهندسی، طراحی و گرافیک، برنامه نویسی، گیمینگ و پردازش‌های سنگین

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

لپ تاپ Raider GE76 12UGS شرکت ام اس آی یکی از جدیدترین و قدرتمندترین محصولاتی است که به تازگی وارد بازارهای ایران شده و در نتیجه به بهترین سخت افزارها مجهز است. به جرأت می‌توان گفت که سری رایدر شرکت MSI یکی از سری لپ تاپ های برتر دنیا هستند که در کشور ما نیز عرضه می‌شوند.

این لپ تاپ از پردازنده‌ی پرچمدار Intel Core i7-12700H با فرکانس کاری بین 2.5 تا 4.7 گیگاهرتز بهره‌مند بوده و از این نظر در میان تعدادی محصول انگشت‌شمار مجهز به CPU پرچمدار 14 هسته‌ای اینتل است. در کنار این پردازنده قدرتمند نیز کارت گرافیک RTX 3070 Ti انویدیا با 8 گیگابایت حافظه ویدیویی GDDR6، رم 32 گیگابایتی از نوع DDR5 و دو ترابایت حافظه SSD وجود دارند که لپ تاپ Raider GE76 12UGS را در اجرای هر بازی در بالاترین تنظیمات ممکن همراهی می‌کنند.

از دیگر قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب این لپ تاپ نیز می‌توان به نمایشگر 17 اینچی آن با رزولوشن QHD و نرخ نوسازی 240 هرتز اشاره کرد که این لپ تاپ را به یک دستگاه ایده‌آل برای اجرای بازی‌های ژانر شوتر اول شخص مبدل می‌کند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت (آبان 1401)

چنانچه هنوز نیاز به مشاوره دارید، بودجه و نوع استفاده خود را در قسمت نظرات مطرح کنید تا کارشناسان شهرسخت‌افزار در اسرع وقت پاسخ شما را بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...