فاینورد صدرنشین صعود کرد/ صعود معجزه‌آسای یاران جهانبخش با شکست لاتزیو


فاینورد صدرنشین صعود کرد/ صعود معجزه‌آسای یاران جهانبخش با شکست لاتزیو

تیم فاینورد با کسب پیروزی مقابل لاتزیو به عنوان سرگروه به مرحله بعدی صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور ششم مرحله گروهی لیگ اروپا تیم فاینورد در حالی به مصاف لاتزیو رفت که علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی حضور نداشت.

نکته جالب اینکه فاینورد باتوجه به سه امتیاز کمتر نسبت به لاتزیو شانس کمتری برای صعود داشت و ملزم به کسب پیروزی مقابل حریف سرشناس ایتالیایی بود.

فاینورد صدرنشین صعود کرد/ صعود معجزه‌آسای یاران جهانبخش با شکست لاتزیوپس از شکست در بازی هفته گذشته، فاینورد صعودی شگفت‌انگیز و دور از انتظار را تجربه کرد.

این دیدار در نیمه اول با نتیجه تساوی به پایان رسید و در نیمه دوم فاینورد با نمایشی هجومی‌تر وارد زمین شد و توانست در دقیقه ۶۴ به گل پیروزی برسد.

سانتیاگو خیمنز که در دقیقه ۶۳ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، یک دقیقه بعد و از فاصله نزدیک نسبت به دروازه با پای چپ، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا تعویض طلایی سرمربی هلندی لقب بگیرد.

در ادامه اگرچه لاتزیو با تعویض‌های مائوریتسیو ساری هجومی‌تر شد و حملات بیشتری انجام داد اما بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم آبی‌پوش پایتخت ایتالیا البته بر صدر جدول، صعود به مرحله بعدی را هم از دست بدهد.

فاینورد صدرنشین صعود کرد/ صعود معجزه‌آسای یاران جهانبخش با شکست لاتزیوپس از شکست در بازی هفته گذشته، فاینورد صعودی شگفت‌انگیز و دور از انتظار را تجربه کرد.

لاتزیو و اشتروم گراتس که پیش از شروع دو بازی همزمان شانس اول صعود محسوب می‌شدند، در حالی صعود را از دست دادند که میدتیلند دانمارک در بازی خانگی با دو گل اشتروم گراتس را شکست داد تا چهار تیم ۸ امتیازی در این گروه، معادله پیچیده‌ای را رقم بزنند.

در چنین حالتی تفاضل گل تیم‌های صعود کننده را مشخص کرد و دو تیم هلندی و دانمارکی باتوجه به تفاضل بهتر، مسیر صعود به مرحله بعدی را پیدا کردند تا در کمال تعجب لاتزیو از دور رقابت‌ها کنار برود و راهی لیگ کنفرانس شود.

این در شرایطی است که علیرضا جهانبخش در طول ۹۰ دقیقه از روی نیمکت بازی را دنبال کرد.

او هفته گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه دست در دیدار مقابل اشتروم گراتس تعویض شد و حالا باید دید تا جام جهانی چه شرایطی را خواهد داشت.

فاینورد صدرنشین صعود کرد/ صعود معجزه‌آسای یاران جهانبخش با شکست لاتزیوپیچیده‌ترین معادله مرحله گروهی لیگ اروپا در نهایت با صعود یاران جهانبخش همراه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد