آمار کرونا امروز جمعه 13 آبان ماه 1401


آمار کرونا امروز جمعه 13 آبان ماه 1401

از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۸۷ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۲۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۵۸۷ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۶۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۲۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۸ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۱۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۲۳ هزار و ۴۶۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۸۶۱ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۲۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۵۴۸ دُز رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟