عکس | محصول جدید شیائومی پیش از معرفی لو رفت


عکس | محصول جدید شیائومی پیش از معرفی لو رفت

دیجیاتو نوشت: طبق گزارشی جدید، شیائومی برای گوشی ردمی K۶۰ از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ به همراه دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کند.

شیائومی برای رونمایی از گوشی‌های سری شیائومی ۱۳ در اواخر سال ۲۰۲۲ آماده می‌شود. با این زیرمجموعه این کمپانی، ردمی هم مشغول توسعه پرچمدارهای خودش تحت سری ردمی K۶۰ است که حالا مشخصات نسخه استاندارد آن‌ها افشا شده است.

بیشتر بخوانید:

هواپیمایی که پس از ۵۳ سال از ناپدید شدن دوباره پیدا شد!

عکس | فراتر از پهپادها؛ تجهیزات دفاعی ترکیه به مرحله جدیدی پا می‌گذارد‍

عکس | صورت این ماهی شبیه به انسان‌ها است!

سری ردمی K۶۰ احتمالا شامل سه مدل استاندارد، پرو و گیمینگ می‌شود که بالاترین آن‌ها یعنی نسخه گیمینگ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ از راه می‌رسد.

مشخصات احتمالی ردمی K۶۰

کی از منابع دنیای فناوری به نام «دیجیتال چت استیشن» مدعی شده ردمی در حال کار روی دو گوشی هوشمند مجهز به تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ است. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هنوز این تراشه معرفی نشده و انتظار داریم به همراه دیمنسیتی ۹۲۰۰ در تاریخ ۱۷ آبان معرفی شود.

ظاهرا ردمی برای گوشی K۶۰ و همچنین سری ردمی نوت ۱۲T پرو از تراشه دیمنسیتی ۸۲۰۰ استفاده خواهد کرد. علت این موضوع مربوط به نسل قبلی آن‌ها می‌شود. گوشی‌ ردمی K۵۰ به همراه ردمی نوت ۱۱ تی پرو و پرو پلاس همگی از چیپ دیمنسیتی ۸۱۰۰ بهره می‌برند.

عکس | محصول جدید شیائومی پیش از معرفی لو رفت

دیجیتال چت استیشن برخی مشخصات دیگر ردمی K۶۰ را هم افشا کرده و ظاهرا باید منتظر نمایشگر تخت با حفره درون آن، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باشیم. طبق یکی از شایعات گذشته، این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر اطلاعاتی درباره سایر اعضای این خانواده منتشر نشده. با توجه به اینکه سری K۵۰ در اوایل ۲۰۲۲ معرفی شدند، انتظار داریم گوشی‌های جایگزین آن‌ها در فصل اول ۲۰۲۳ روانه بازار چین شوند.

۵۸۳۲۱

کد خبر 1691385

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش