نازنین بنیادی را بیشتر بشناسید/ اپوزیسیونی که مهمترین سابقه‌اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!


نازنین بنیادی را بیشتر بشناسید/ اپوزیسیونی که مهمترین سابقه‌اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!

حضور نازنین بنیادی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی به‌عنوان نخست‌وزیر آینده ایران نام ببرند(!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد.

نازنین بنیادی را بیشتر بشناسید/ اپوزیسیونی که مهمترین سابقه‌اش ارتباط عاطفی با تام کروز است!

به گزارش راهبرد معاصر، نازنین بنیادی که در یک ماه گذشته نام وی کنار سایر عناصر فعال ضدایرانی به چشم می‌خورد و با رسانه‌ها در حال مصاحبه‌ است، با شرکت در نشست غیررسمی شورای امنیت سازمان ملل که به‌دعوت آمریکا و آلبانی شکل گرفته بود، با حضور در جایگاه نمایندگان آمریکا صحبت‌هایی را علیه ایران بر زبان راند و اتهامات قدیمی جریان اپوزیسیون را تکرار کرد.

حضور وی در نشست شورای امنیت موجب شد برخی از فعالان ضدانقلاب از وی با عنوان تخیّلی نخست وزیر آینده ایران نام ببرند(!) ادعایی که موجب تمسخر بخش دیگری از اپوزیسیون شد و علت آن هم سوابق گذشته اوست.

بنیادی که یک بازیگر هالیوودی است، متولد 1980 است و به‌گفته خودش زمانی که 20 روز داشت با خانواده‌اش از ایران مهاجرت کرد، مقصد اول آنها لندن بود و وی تحصیلات خود را در انگلستان به پایان برد. وی اولین حضورش مقابل دوربین را با رقاصی در شوهای تلویزیونی فارسی آغاز کرد و سپس در چند نقش فرعی در هالیوود ظاهر شد!

اما اوج معروف شدن وی به رابطه یک‌ماهه‌اش با بازیگر سرشناس هالیوودی، تام کروز برمی‌گردد. براساس آنچه در ویکی‌پدیای انگلیسی این بازیگر آمده است، وی در سال 2000 به کلیسای ساینتولوژی می‌پیوندد و مادرش نیز ساینتولوژیست بوده است. کلیسای ساینتولوژی، مروج افکار رون هابارد نویسنده داستان‌های علمی ـ تخیلی است که نوعی فرقه مذهبی به‌شمار می‌رود.

بنیادی به‌مدت یک ماه در اواخر سال 2004 تا اوایل سال 2005، با تام کروز بازیگر سرشناس هالیوودی رابطه داشت که این رابطه براساس دستور کلیسای ساینتولوژی صورت گرفته بود و وی از میان ده‌ها زن دیگر برای این نقش انتخاب شد، حتی برای این کار، دندان‌های وی ترمیم شد و ظاهر وی برای انجام این نقش مناسب‌سازی شد.

بعد از یک ماه از رابطه آنها، بنیادی به‌دلیل رفتارهای بد تام کروز و همچنین توجه نکردن به رئیس فرقه، از این کلیسا (اصطلاح اطلاق‌شده به آن گروه مافیایی) جدا شد اما جدایی وی با اعمال مجازات‌هایی همراه بود.

آشلکس گیبنی در فیلم مستند «روشن‌سازی، ساینتولوژی و زندان عقاید»، به عضویت نازنین بنیادی در این فرقه و مأموریت وی برای ایجاد رابطه عاطفی با تام کروز می‌پردازد.

بعد از جدایی از این گروه، بنیادی خود را یک مسلمان خواند(!) و به فعالیت در سینما ادامه داد و در سال‌های اخیر تلاش کرد وارد فعالیت‌های سیاسی شود. وی که عضو شورای روابط خارجی (اندیشکده CFR) در آمریکا است، از جمله این فعالیت‌هایش مصاحبه با رسانه‌های فارسی‌زبان تحت عنوان فعال حقوق بشر و امضای بیانیه‌هایی برای آزادی برخی محکومان سیاسی امنیتی بود؛ البته کنش سیاسی بنیادی تنها متمرکز بر ایران بود و وی هیچ‌گاه نسبت به نقض حقوق بشر در کشورهای منطقه و یا‌ آمریکا و اروپا فعالیتی انجام نداد.

وی در مصاحبه‌ای تحریم‌های اقتصادی را برای ایران مثل شیمی‌درمانی دانست که با هدف نابود کردن سرطان، به باقی بدن هم آسیب می‌رساند و عملاً از آسیب دیدن مردم در صورت تحریم بیشتر حمایت کرد. بنیادی در آغاز اغتشاشات دیداری با کاملا هریس معاون اول جو بایدن داشت و خواستار مداخله بیشتر آمریکا در امور ایران شد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403