رئیس دادگستری گلستان: در ناآرامی‌های اخیر سه مورد تجمع داشتیم


رئیس دادگستری گلستان: در ناآرامی‌های اخیر سه مورد تجمع داشتیم

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از حادثه تروریستی شاهچراغ هیچ عذری از افراد برای حضور در خیابان به بهانه اعتراض پذیرفته نیست.

به گزارش ایسنا، حیدر آسیابی شامگاه گذشته یکشنبه ۱۵ آبان در مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در امامزاده عبدالله (ع) گرگان گفت: پس از حادثه شیراز، پشت پرده برای مردم عیان شد و از این پس هیچ عذری از افراد به بهانه اعتراض برای حضور در خیابان، آن هم در شرایطی که حضور در خیابان بستر برای اغتشاش و ناامنی را فراهم می‌کند، پذیرفته نیست.

وی با تأکید بر اینکه خویشتنداری نظام در برخورد با اغتشاشات به معنای ناتوانی در جمع کردن این آشوب‌ها نیست، افزود: این مسئله به دلیل آن است که اغتشاشاگران، مردم را سپر انسانی کرده‌اند و نمی‌خواهیم مردم آسیب ببینند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان ادامه داد: شناسایی اغتشاشگران و دستگیری عناصر هدایت کننده اغتشاشات کماکان ادامه دارد و با کسانی که از این پس در اغتشاشات شرکت کنند قاطعانه برخورد و آن‌ها را به اشد مجازات محکوم خواهیم کرد.

آسیابی با اشاره به هجمه جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی، افزود: دشمنان از ماه‌ها قبل بسترسازی و مقدمات لازم را برای اغتشاشات فراهم کرده و منتظر یک جرقه بودند که ماجرای خانم امینی بهانه شد.

وی افزود: از آنجایی که دشمنان کشورمان در عرصه نظامی ناتوان از مقابله با نیرو‌های مسلح ما هستند و از بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران واهمه دارند با ترور و خرابکاری‌های کور به دنبال القای احساس ناامنی در کشور هستند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با قدردانی از هوشیاری مردم استان در اغتشاشات اخیر گفت: مردم استان به ویژه اقوام، با جدا کردن صف خود از اغتشاشگران بار دیگر با نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بیعت کردند.

آسیابی تأکید کرد: در ناآرامی‌های اخیر در گلستان فقط سه مورد تجمع داشتیم که با هوشیاری مردم و تلاش ماموران انتظامی، بسیجیان، دستگاه‌های امنیتی و حضور میدانی دادستان‌های استان و با دستگیری‌های هدفمند تاکنون تلفات جانی نداشتیم و آرامش کامل در استان برقرار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022