امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی


امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی

بانک مرکزی با هدف سهولت دسترسی کاربران در خصوص امکان ثبت و پیگیری شکایات، شماره تماس ۲۷۰۶ را معرفی کرد.

امکان دسترسی مرکز ارتباط مشتریان بانک‌ها از طریق سایت بانک مرکزی

به گزارش ایران اکونومیست از بانک مرکزی، مشتریان شبکه بانکی می‌توانند درخواست‌ها و تقاضاهای خود را از طریق سامانه ارتباط مردمی این بانک با شماره تلفن ۲۷۰۶ مطرح کنند.

در این خصوص امکان ثبت درخواست‌ها به صورت آنلاین از طریق سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات این بانک به آدرس https://crm.cbi.ir وجود دارد.

سامانه ارتباط مردمی بانک مرکزی با شماره تلفن ۲۷۰۶ که دو سال پیش به همت بانک مرکزی راه اندازی شد، روزانه به طور متوسط پاسخگوی بیش از یک هزار درخواست مردمی است و راه اندازی‌آن، گام ارزنده ای در راستای تحقق دولت الکترونیک به شمار می آید.

عملکرد چشمگیر سامانه در این مدت کوتاه، حاکی از افزایش میزان رضایت ‌مندی مردم و مشتریان، کاهش زمان پاسخگویی و کاهش میزان مراجعه مستقیم به بانک مرکزی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول