قربان‌زاده: برای این مورد دو پیشنهاد ارائه می‌شود/ زمان پایان مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس


قربان‌زاده: برای این مورد دو پیشنهاد ارائه می‌شود/ زمان پایان مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس

واگذاری بلوک مدیریتی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت حداقل سه ماه زمان خواهد برد.

به گزارش "ورزش سه"، دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از روز پانزدهم آذر ماه تا پایان سال، می توانند مدارک خود را در سایت AFC بارگذاری کنند. یکی از ایرادات اساسی که باید در این مقطع رفع شود، در خصوص بلوک مدیریتی این دو باشگاه است. واگذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس و رسیدن سهم دولت در این بخش به زیر ده درصد، اتفاقی است که شاید بتوان آن را شروع واقعی خصوصی شدن دو باشگاه نامید؛ اتفاقی که رئیس سازمان خصوصی سازی از عملی شدن آن تا پایان سال خبر داده است.

قربان‌زاده در گفت و گوی تلفنی با فوتبال برتر با بیان اینکه پیشنهاد ما دو هفته دیگر در هیئت واگذاری مطرح می شود از دو پیشنهاد در خصوص واگذاری بلوک مدیریتی استقلال و پرسپولیس خبر داد؛ یکی از این پیشنهادات 17 درصد و دیگری 51 درصد است. یکی از این دو پیشنهاد احتمالا پذیرفته می شود تا مزایده شروع می شود. کارگروه پایش اهلیت نیز متقاضیان را از نظر اهلیت مورد سنجش قرار می دهد.

او در مورد اینکه پروسه یاد شده چه زمانی واقعا به سرانجام می رسد تاکید کرد: قبلا تا پایان شهریور پیش بینی شده بود اما الان 15 آذر آغاز بارگذاری است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. البته زمان دقیق تا 15 فروردین است ولی چون این ایام تعطیل است، پس عملا فرصت بارگذاری تا پایان سال خواهد بود. تلاش ما این است که پروسه تا آذر ماه اتفاق بیافتد ولی سنگینی کار مذاکره با مشتریان بالقوه دو باشگاه در فاز مدیریتی است. می دانید که بعد از این همه سال که بلوک مدیریتی به یک شخص حقوقی واگذار می شود. پس باید همه ملاحظات را باید در نظر گرفت و حداقل سه ماه زمان می برد.

ویدئو: 263951

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیت کنید و فال حافظ 9 فروردین را بخوانید + فیلم