ارائه تسهیلات به بچه های کانون «الزهرا (س)» با عضویت در صندوق قرض الحسنه مسجد


ارائه تسهیلات به بچه های کانون «الزهرا (س)» با عضویت در صندوق قرض الحسنه مسجد

حضوری گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با عضویت در صندوق قرضه الحسنه مسجد از مزایای آن بهره مند می شود.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور حمایت از اهالی مسجد و محله، با ایجاد و راه اندازی صندوق قرض الحسنه در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» به اعضای صندوق ارائه خدمت می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد می توانند با عضویت در صندوق قرض الحسنه که فعالیت خود را از سال های قبل آغاز کرده، در ثواب یک کار نیک سهیم و از خدمات این صندوق نیز بهره مند شوند.

وی بیان کرد: صندوق قرض الحسنه کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با تعداد چهار هسته اولیه مشغول به فعالیت بوده که تعداد گروه های ایجاد شده تا کنون هشت مورد بوده است.

حضوری خاطرنشان کرد: عضویت در این صندوق قرض الحسنه برای اصحاب مسجد و محله آزاد بوده و حداقل سرمایه گذاری نیز مبلغ 50 هزار تومان است.

وی عنوان کرد: تا کنون تعداد 128 فقره تسهیلات در این صندوق قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت شده و در مجموع 419 میلیون تومان به عنوان تسهیلات به اعضای این صندوق اعطا شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: اصحاب مسجد، اعضای کانون و افراد محله می توانند با عضویت در این صندوق قرض الحسنه که در مسجد دایر شده از خدمات آن بهره مند شوند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)