نصب تصاویری از جنایات رژیم آل خلیفه در مقابل شورای حقوق بشر+ فیلم


نصب تصاویری از جنایات رژیم آل خلیفه در مقابل شورای حقوق بشر+ فیلم

گروهی از فعالان حقوق بشر بحرین با نصب تصاویری از جنایات رژیم آل خلیفه در مقابل شورای حقوق بشر، خواستار رسیدگی به وضعیت خفقان‌آور در بحرین شدند.

انجمن حقوق بشر بحرین برای آگاهی بخشیدن به جامعه بین المللی از موارد گسترده نقض حقوق بشر در این کشور تصاویری از جنایات و سرکوبگری رژیم آل خلیفه را در مقابل شورای حقوق بشر در ژنو نصب کرد.

انجمن حقوق بشر بحرین در این نمایشگاه شماری از تصاویری زندانیان سیاسی و فعالان حقوقی و مدنی را که در زندان های حکومت آل خلیفه به سرمی برند یا در اثر حمله یا شکنجه و تجاوزگری نیروهای امنیتی بحرینی به شهادت رسیده اند، در معرض دید عموم قرار داده است.

در این نمایشگاه همچنین تصاویری از سرکوبگری نیروهای امنیتی و تخریب اماکن مذهبی و مساجد شیعیان ارایه شده است.

این نمایشگاه همزمان با جلسه نشست دوره ای فراگیر شورای حقوق بشر درباره پرونده بحرین در ژنو سوئیس در مقابل این شورا برپا شده است.

با وجود سرکوبگری شدید در بحرین پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان هفته گذشته به این کشور سفر کرد.

در همین راستا سازمان‌هایی مانند دیده بان حقوق بشر، آمریکایی‌ها برای دموکراسی و حقوق بشر در بحرین، مرکز اروپایی حقوق بشر و دموکراسی، مرکز مطالعات حقوق بشر قاهره، مرکز پویایی و فعال سازی حقوق بشر، همه با هم علیه مجازات اعدام، موسسه حقوق و دموکراسی بحرین، موسسه دموکراسی و حقوق بشر خلیج فارس و سازمان صلح برای دموکراسی و حقوق بشر از پاپ خواستند مقامات بحرینی را ترغیب و تشویق کند فرمانی را صادر کنند که بر اساس آن همه شیوه‌های شکنجه و بدرفتاری مندرج در قانون اساسی را قدغن می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...