تکلیف معوقات بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد چه شد؟


تکلیف معوقات بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد چه شد؟

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد گفت: بازنشستگان ما معوقاتی در خصوص اصلاحیه همسان سازی مربوط به نیمه دوم سال ۹۹ و کل سال ۱۴۰۰ دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی بازنشستگان همه تلاش خود را می‌کنیم تا این معوقات را پرداخت کنیم.

تکلیف معوقات بازنشستگان صندوق بازنشستگی فولاد چه شد؟

به گزارش راهبرد معاصر، حجت کاظمی در نخستین نشست با اعضای هیئت مدیره کانون‌های بازنشستگی فولاد اظهار کرد:صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل زیادی دارد. ضریب پشتیبان این صندوق از سایر صندوق‌ها بسیار کمتر است و این خود یک چالش جدی است. حتما چابک سازی و اصلاح ساختار صندوق جزء برنامه ها است.

کاظمی گفت: بازنشستگان ما معوقاتی در خصوص اصلاحیه همسان سازی مربوط به نیمه دوم سال 99 و کل سال 1400 دارند. با توجه به وضعیت اقتصادی بازنشستگان همه تلاش خود را می‌کنیم تا این معوقات را پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد‌:کمیته بودجه را در صندوق فعال کردیم. ضمن اینکه در رایزنی مداوم با نمایندگان مجلس هستیم تا بودجه مناسبی برای صندوق فولاد در سال 1402 تخصیص یابد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد اضافه کرد: در خصوص همه موضوعات شفاف سازی خواهیم کرد. بورسی شدن شرکت‌های واجد شرایط را به صورت جدی دنبال می‌کنم.

کاظمی در خصوص درخواست بازنشستگان برای افزایش حقوق گفت: با توجه به اینکه مصوبه مجلس در افزایش 900 هزار تومانی حقوق بازنشستگان و افزایش حق عائله مندی و اولاد به تایید شورای نگهبان رسیده منتظر ابلاغ آن هستیم و پس از ابلاغ، حتما آن را اجرایی خواهیم کرد.

وی درباره درخواست بازنشستگان برای افزایش حقوق همانند بازنشستگان تامین اجتماعی تصریح کرد: ما در حد توان خود این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در حال رایزنی با دولت و مجلس هستیم.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد در خصوص ساماندهی وضعیت املاک صندوق ادامه داد: کمیته صیانت از اموال بازنشستگان با حضور نماینده‌ای از کانون ها فعال خواهیم کرد تا وضعیت املاک صندوق سامان یابد. متاسفانه اکثر املاک بر اثر رهاشدگی دارای معارض است که یک نمونه آن زمین چند ده هکتاری در کرج است که ارزش هزار میلیاردی دارد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم خطرناک و خونسردانه سرقت کابل های برق در خرمشهر / سارق جوان زمینگیر شد + عکس