توزیع 1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان به همت کانون های مساجد استان فارس


توزیع 1200 بسته گوشت قربانی بین نیازمندان به همت کانون های مساجد استان فارس

حجت الاسلام امیدی با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قربانیبین نیازمندان به همت کانون های مساجد فارس، گفت: این برنامه هر ۲ ماه یکبار در ماه های قمری با همکاری موسسه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام حسین امیدی، امروز چهارشنبه (۱۸ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: از طریق هماهنگی موسسه خیریه «حضرت خدیجه (س)» و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس تاکنون بیش از 24 تن گوشت قربانی نذری بین نیازمندان استان فارس توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: گوشت های قربانی نذری به تعداد یک هزار و 200 بسته یک کیلو و 500 گرمی با ارزش تقریبی قریب چهار میلیارد ریال است که با محوریت روستا های کم برخوردار و مناطق حاشیه نشین شهر و همچنین خانواده های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع گوشت از فردا 19 آبان ماه انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: این گوشت های نذری، قربانی ماه ربیع الثانی است و در شهرستان های مرودشت به همت کانون فرهنگی هنری «فدائیان مهدی (عج)» و زرقان به همت کانون فرهنگی هنری «والفجر» توزیع می شود.

حجت الاسلام امیدی از توزیع گوشت های قربانی در شهرستان مهر به همت کانون فرهنگی هنری «باب الحوائج (ع)» خبر داد و گفت: در روستای «تنگ ابوالحیات» شهرستان «کوهچنار» توزیع توسط کانون فرهنگی هنری «مسجد صاحب الزمان (عج)» انجام می شود.

مدیر ستاد کانون های مساجد فارس با اشاره به توزیع گوشت در حومه شیراز به همت کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد»، افزود: در شیراز نیز مساجد «جامع سعدی» و «النبی (ص)» عهده دار توزیع گوشت بین خانواده های نیازمند عزتمند هستند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان