صدور مجوز اکران برای فیلم‌های میرباقری و ژکان


صدور مجوز اکران برای فیلم‌های میرباقری و ژکان

بیژن میرباقری و علی ژکان برای فیلم‌های جدید خود پروانه نمایش گرفتند. میرباقری پیش از این فیلم‌های «ما همه خوبیم»، «ربوده شده»، «طبقه سوم»، «دوزخ، برزخ، بهشت» و «روز برمی‌آید» را ساخته و حالا برای ششمین فیلم خود پروانه نمایش گرفته...

صدور مجوز اکران برای فیلم‌های میرباقری و ژکان
بیژن میرباقری و علی ژکان برای فیلم‌های جدید خود پروانه نمایش گرفتند.
میرباقری پیش از این فیلم‌های «ما همه خوبیم»، «ربوده شده»، «طبقه سوم»، «دوزخ، برزخ، بهشت» و «روز برمی‌آید» را ساخته و حالا برای ششمین فیلم خود پروانه نمایش گرفته است.
درباره «ناطور» اطلاعات چندان زیادی تاکنون منتشر نشده ولی به نظر می‌رسد نام آن پیش‌تر «ناتور عشق» بوده و یک فیلم جاده‌ای است که در دوران کرونا ساخته شده است.
طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش چهار فیلم دیگر نیز موافقت کرده است که بجز «شبگرد» فرزاد موتمن که روز گذشته منتشر شد، به «آزردگان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی فردقادری، «فرشته» به تهیه‌کنندگی وکارگردانی احمد عبدالهیان، «ترانه‌های پدری» به تهیه‌کنندگی علی ژکان و کارگردانی محمد بصیری هم می‌توان اشاره کرد.
علی ژکان هم برای فیلم هفتم خود مجوز گرفته و یک از معروف‌ترین فیلم‌هایش«مادیان» است. «اولین امضا برای رعنا»، «چهره به چهره»، «عیسی می‌آید»، «سایه به سایه» و «دخترک کنار مرداب» دیگر آثار سینمایی او هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی