فال حافظ امروز 18 ابان


فال حافظ امروز 18 ابان

فال حافظ امروز چهارشنبه 18 ابان را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ امروز چهارشنبه 18 ابان به شما توصیه می کند: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد. از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است.

متولدین فروردین

بدین رواق زبرجد نوشته اند به زر

که جز نکویی اهل کرم نخواهد ماند

ز مهربانی جانان طمع مبر حافظ

که نقش جور و نشان ستم نخواهد ماند

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد بسیار ناامید هستی و فکر می کنی تمام غم های عالم در دل توست ولی امیدت را از دست نده زیرا سرانجام همه بدبختی ها تو تمام می شود. غم وناراحتی جای خود را به شادی و آشتی می دهد. به مستمندان کمک کن تا باز هم در زمان گرفتاری خداوند نیز مشکل تو را حل کند.

متولدین اردیبهشت

عاشق و مخمور و مهجورم بت ساقی کجاست

گو که بخرامد که پیش سروبالا میرمت

آن که عمری شد که تا بیمارم از سودای او

گو نگاهی کن که پیش چشم شهلا میرمت

تعبیر:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تحول عظیمی در خود به وجود می آوری که این تحول هم مادی است و هم معنوی. در این کار تعجیل جایز است. شما از جایی به جای دیگر نقل مکان می کنید. سختی می کشید ولی راحتی در پی آن است. خیالاتی را که در سر داری عملی کن که تو از این به بعد خوش خواهی بود.

متولدین خرداد

ای باد اگر به گلشن احباب بگذری

زنهار عرضه ده بر جانان پیام ما

گو نام ما ز یاد به عمدا چه می بری

خود آید آن که یاد نیاری ز نام ما

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد. از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور که به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوی.

متولدین تیر

لاله بوی می نوشین بشنید از دم صبح

داغ دل بود به امید دوا بازآمد

چشم من در ره این قافله راه بماند

تا به گوش دلم آواز درا بازآمد

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید خبر خوشی را به زودی به شما می دهند که علاوه بر شما دیگران نیز خوشحال می شوند. این خبر خوش معمایی است برای شما که چطور شد همه چیز بر وفق مراد پیش آمد؟ البته که لطف خداوند بوده است.

فال حافظ امروز 18 ابان

متولدین مرداد

نکته ها رفت و شکایت کس نکرد

جانب حرمت فرونگذاشتیم

گفت خود دادی به ما دل حافظا

ما محصل بر کسی نگماشتیم

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هرچند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبنده آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست. اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید.

متولدین شهریور

از کران تا به کران لشکر ظلم است ولی

از ازل تا به ابد فرصت درویشان است

ای توانگر مفروش این همه نخوت که تو را

سر و زر در کنف همت درویشان است

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و باایمان باش.

متولدین مهر

من آن نیم که دهم نقد دل به هر شوخی

در خزانه به مهر تو و نشانه توست

تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار

که توسنی چو فلک رام تازیانه توست

تعبیر:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت است. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هرچه داری از اوست.

متولدین آبان

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون

تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد از جفای روزگار شکایت می کنید. کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته های تان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا تقدیر برای شما چنین رقم زده است. همیشه باید رضای تان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانی تان زیاد می شود.

متولدین آذر

مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر میان

نستدن جام می از جانان گران جانی بود

دی عزیزی گفت حافظ می خورد پنهان شراب

ای عزیز من نه عیب آن به که پنهانی بود

تعبیر:

تفسیر فال حافظ شما می گوید اگر می خواهی شأن و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن. به جای این کار به آینده ات سر و سامان ببخش تا آینده خوبی داشته باشی. همت بالا داشته باش تا به خواسته هایت برسی و همیشه دلت روشن باشد.

متولدین دی

صحبت حکام ظلمت شب یلداست

نور ز خورشید جوی بو که برآید

بر در ارباب بی مروت دنیا

چند نشینی که خواجه کی به درآید

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادت باشد.

متولدین بهمن

خدا زان خرقه بیزار است صد بار

که صد بت باشدش در آستینی

مروت گر چه نامی بی نشان است

نیازی عرضه کن بر نازنینی

تعبیر:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که معمایی برای تان پیش آمده که لاینحل است. برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید. چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلا با غم های تان سازش کنید. با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید. جواب این معما آنقدر باارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

متولدین اسفند

به تیغم گر کشد دستش نگیرم

وگر تیرم زند منت پذیرم

کمان ابرویت را گو بزن تیر

که پیش دست و بازویت بمیرم

تعبیر:

فال حافظ امروز شما می گوید خودتان را مستحق زجر و عذاب می دانید چون خود شما به دنبال این کار رفته اید. امیدوارید دوباره همه چیز درست شود و دست غیبی شما را نجات بخشد. حاجت تان برآورده می شود و اطرافیان تان به یاری تان می شتابند. تقوی و ایمان خودتان را حفظ کنید تا این زجر را کمتر حس کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش