چشم‌انداز فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری، تربیت نیروی مسجدی است


چشم‌انداز فعالیت‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری، تربیت نیروی مسجدی است

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در دیدار با رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به رویکرد ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: چشم‌انداز این ستاد متمرکز بر تربیت نیروی مسجدی برای تحقق نهضت بازگشت به مساجد است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور شامگاه سه‌شنبه 17 آبان ماه با همراهی «امرالله حسنی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان با «مصطفی طاهری»، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دیدار کرد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور در این دیدار به رصد و پالایش بر خط فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری در سامانه بچه‌های مسجد اشاره کرد و گفت: این سامانه به صورت لحظه ای طلاعات و آمار موجود از فعالیت کانون های مساجد را ارایه می کند.
وی در ادامه ضمن تشریح گستره و ابعاد متنوع فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و ضرورت تقویت آن، خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان از این فعالیت‌ها شد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده در بخش دیگری از مباحث خود با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تربیت نیروی مسجدی فعالیت می کنند، افزود: این رویکرد به منظور تحقق نهضت بازگشت به مساجد و احیای کارکرد و جایگاه مسجد است.

این گزارش می افزاید: در ادامه این دیدار مصطفی طاهری، رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سامانه بچه های مسجد و ابعاد کاربردی این سامانه، قول مساعدت و همکاری به مجموعه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور داد.
گفتنی است در پایان جلسه مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سامانه بچه های مسجد رسما ثبت نام کرده و عضو کانون عمار مسجد چهارده‌معصوم (ع) شهر زنجان شد.
پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان