هشدار سرلشکر صفوی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس؛ دخالت در امور ایران تاوان دارد


هشدار سرلشکر صفوی به کشور‌های حاشیه خلیج فارس؛ دخالت در امور ایران تاوان دارد

مشاور فرمانده کل قوا خطاب به سران برخی کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس گفت: به آن‌ها می‌گویم شما کشور‌های ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: برخی کشور‌های بدبخت حاشیه جنوبی خلیج فارس که حاضر نیستم نام آن‌ها را ببرم بدانند باید بین رسانه‌هایشان و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و بدانند اگر در ایران دخالت کنند تاوان آن را می‌پردازند.

به گزارش ایسنا، سرلشکر یحیی صفوی صبح امروز در مراسم سالگرد شهادت سردار حسن طهرانی مقدم در سخنانی اظهار کرد: آنچه در آینده شاهد آن خواهیم بود از آنچه تا کنون گذشته است متفاوت خواهد بود و البته نظام سلطه با همراهی آمریکا و صهیونیست‌ها و برخی قبایل صحرا نشین جنوب خلیج فارس از فرهنگ و تمدن ما بی خبر هستند.

وی با بیان اینکه در نبرد جدید جبهه استکبار به رهبری آمریکا و جبهه مقاومت با رهبری ایران رو در روی یکدیگر قرار گرفته اند، یادآور شد: آنچه می‌بینید اقدامات انفعالی دشمن در مقابل ملت ایران است. آن‌ها از ملت ایران شکست در سه عرصه براندازی نظام، جنگ تحمیلی و جبهه منطقه‌ای خورده اند، اما همچنان مشغول توطئه علیه ملت ایران شده اند. البته ما هم در داخل مشکلات و نقاط ضعفی داریم.

صفوی ادامه داد: آن‌ها در اغتشاشات اخیر از همه جاسوسان و فاسدان داخلی هم استفاده کردند، اما با رهبری حکیمانه رهبر انقلاب ملت ایران این فتنه را هم در هم شکست. ما و جبهه مقاومت با هوشمندی و صبر حکیمانه به لطف خدا بر جبهه استکبار پیروز خواهیم شد.

مشاور فرمانده کل قوا تصریح کرد: دشمنان ما بدانند ملت ما ملت مقتدری است و از این باد‌ها نمی‌لرزد. برخی کشور‌های بدبخت حاشیه جنوبی خلیج فارس که حاضر نیستم نام آن‌ها را ببرم بدانند باید بین رسانه‌هایشان و امنیتشان یکی را انتخاب کنند و بدانند اگر در ایران دخالت کنند تاوان آن را می‌پردازند.

وی افزود: به آن‌ها می‌گویم شما کشور‌های ضعیفی هستید و بدانید آمریکایی‌ها در موقع خطر از شما حمایت نمی‌کنند همانطور که از شاه ایران حمایت نکردند؛ ایران یک کشور بزرگ و مقتدر است و ان شاء الله ملت ایران با کار آمدی بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.

مشاور فرمانده کل قوا افزود: عملکرد ما محصول تفکر ما است بنابراین جنگ شناختی هم دقیقا در همین حوزه و روی ادراک و اطلاعات قلب و ذهن افراد تاثیر می‌گذارد. امروز بسیاری از جوانان با بسیاری از مولفه‌های قدرت ملی آشنا نیستند و در فضای مجازی زندگی می‌کنند و با واقعیت‌ها آشنایی ندارند.

صفوی همچنین با اشاره به تلاش‌های شهید طهرانی مقدم، اظهار کرد: شهید طهرانی مقدم از اوایل دفاع مقدس وارد جبهه شد و در سال ۶۰ برای تمام خمپاره اندازه‌ها در عملیات طریق القدس مرکز تطبیق آتش ایجاد کرد. در سال ۶۳ شهید طهرانی مقدم قدرت موشکی سپاه را بنیان نهاد و الان اگر تبدیل به یک قدرت موشکی بالستیک شده‌ایم حاصل همین تلاش‌ها و مجاهدت‌ها است.

وی در پایان تاکید کرد: امروز همچنین در حوزه پهپادی تبدیل به یک قدرت جهانی شده‌ایم بطوری‌که دشمن هم به این قدرت ما معترف است. سپاه و وزارت دفاع امروز جزو سازندگان پهپاد و صادر کنندگان آن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان