برنامه پیاده روی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» برگزار شد


برنامه پیاده روی بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» برگزار شد

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم در یک برنامه پیاده روی شرکت کردند.

رضا نیکجو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: برگزاری فعالیت های ورزشی و تفریحی به عنوان رکنی از فعالیت های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم همواره مد نظر بچه های مسجد قرار دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری علاوه بر برنامه های مذهبی که از مهمترین فعالیت های این کانون است اوقات فراغت خود را صرف برنامه های ورزشی به صورت جمعی و گروهی می کنند.

وی بیان کرد: فوتسال، فوتبال دستی، تنیس روزی میز، تیراندازی، کوهنوردی و... از جمله برنامه هایی است که با استقبال بچه مسجدی های عضو این کانون فرهنگی هنری در طول سال به اجرا در می آید.

نیکجو عنوان کرد: از برنامه هایی که در این کانون نمی توان از آن غافل بود، برنامه پیاده روی است که به صورت گروهی با حضور بچه های مسجد انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیاده روی جمعی در این کانون فرهنگی هنری به عنوان یک برنامه سرگرمی و ورزشی در روزهای گذشته به همت بچه مسجدی های کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به استقبال بچه های مسجد از این برنامه پیاده روی، عنوان کرد: این برنامه نه تنها به عنوان یک برنامه تفریحی مورد توجه است بلکه در سلامت روحی و جسمی بچه های مسجد تاثیر بسزایی دارد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان