شاگردان بردیف زودتر از همه دل از تعطیلات کندند/ تراکتور امروز راهی آنتالیا می شود


شاگردان بردیف زودتر از همه دل از تعطیلات کندند/ تراکتور امروز راهی آنتالیا می شود

شاگردان بردیف امروز تبریز را به مقصد آنتالیا ترک می کنند.

به گزارش "ورزش سه"، با توقف بازی های لیگ برتر به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی، تیم های حاضر در این لیگ، ضمن در نظر گرفتن زمانی برای استراحت، برنامه های دیگری نیز در طول تعطیلات به نسبت وضعیت اقتصادی خود تدارک دیده اند. در این میان برخی از باشگاههای متمول، برگزاری اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده اند؛ یکی از این تیم ها تراکتور است که امروز راهی ترکیه می شود.

شاگردان قربان بردیف بعد از استراحت چند روزه، امروز با پرواز اختصاصی، تبریز را به مقصد آنتالیا ترک خواهند کرد. آنها تنها تیم لیگ برتری نیستند که در ترکیه اردو می زنند و طی هفته های آتی، چند تیم لیگ برتری دیگر نیز برای برپایی اردو، راهی کشور همسایه خواهند شد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، تراکتور در این اردو چند بازی‌ تدارکاتی برگزار خواهد کرد که تیم‌ها و زمان بازی متعاقباٌ اعلام می‌شود. این تیم در حال حاضر با 15 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی حضور دارد.

باشگاه تراکتور که برخلاف سال های گذشته، دوران آماده سازی پیش فصل امسال را با انتخاب سرمربی، سریع‌تر از خیلی از تیم های دیگر شروع کرد، اینک در تلاش است تا با پیشی گرفتن از رقبا در تعطیلات نیم فصل، برای یک شروع بهتر آماده شود.

سرمربی کهنه کار سرخ‌پوشان در تلاش است تا در شروع دوباره رقابت‌ها، تیمی را راهی مسابقات کند که از نظر نتیجه گیری نوسان کمتری از خود نشان داده و جایی ثابت در بین بالانشینان پیدا کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر