اولین شانس برزیل: دو مهاجم اصلی صرب‌ها غایبند


اولین شانس برزیل: دو مهاجم اصلی صرب‌ها غایبند

 دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس، و الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی فولام، در حال حاضر با مشکلات ناشی از مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و به نظر می‌رسد قادر به حضور در اولین بازی تیم ملی کشورشان در جام جهانی مقابل برزیل نباشند.

اولین شانس برزیل: دو مهاجم اصلی صرب‌ها غایبند

به گزارش راهبرد معاصر درحالیکه صربستان اولین بازی خود در جام جهانی را مقابل یکی از مدعیان اصلی برگزار خواهد کرد اما صرب‌ها نگران نرسیدن مهاجمان اصلی خود به این بازی حساس هستند.اولین شانس برزیل: دو مهاجم اصلی صرب‌ها غایبند
از قضا اولین بازی صربستان در جام جهانی که روز 24 نوامبر برگزار می‌شود سخت‌ترین بازی آنها در مرحله گروهی است که مقابل برزیل، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی، برگزار خواهد شد.

رسانه صرب پولیتیکا امروز مدعی شد که تیم دراگان استویکوویچ به احتمال زیاد در بازی با برزیل این دو مهاجم را در اختیار نخواهد داشت.

میتروویچ که رکورددار بیشترین گلزنی ملی در تاریخ صربستان است همچنان به کمک چوب زیر بغل راه می‌رود. او از روز 24 سپتامبر از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی شده است. مصدومیت او در دیدار صربستان مقابل سوئد اتفاق افتاد. کادر پزشکی تیم ملی صربستان نهایت تلاش خود را برای رساندن هر چه سریعتر او به کار بسته و معتقد است میتروویچ به دو بازی بعدی صربستان مقابل کامرون و سوئیس خواهد رسید ولی نمی‌تواند در مقابل برزیل به میدان برود.

اما دوشان ولاهوویچ هم به دلیل مصدومیت رباط مدت قابل توجهی دور از میادین بوده است. رباط این مهاجم صرب همچنان مشکل دارد و با اینکه او تمرین کردن را در یوونتوس آغاز کرده ولی همچنان به صورت انفرادی و تحت نظر پزشک و فیزیوتراپی ویژه کار می‌کند. آخرین بازی او روز 25 اکتبر مقابل بنفیکا در چمپیونزلیگ بوده است./ورزش سه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی