98 درصد شهر‌ها در وضعیت زرد و آبی کرونایی


98 درصد شهر‌ها در وضعیت زرد و آبی کرونایی

در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست؛ تنها هفت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، ۱۸۰ شهر در وضعیت زرد بوده و ۲۶۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست و ۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهر در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین به روز رسانی‌ها از نقشه شیوع کرونا در استان‌های کشور، تعداد شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی از یک شهر به صفر شهر کاهش یافت و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی نیز از ۱۲ به هفت شهر کاهش یافته است.

همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تعداد شهر‌های با وضعیت زرد از ۲۱۱ به ۱۸۰ کاهش یافته و تعداد شهر‌های با وضعیت آبی هم از ۲۲۴ به ۲۶۱ شهر افزایش داشته است.

بر این اساس در حال حاضر هیچ شهری در وضعیت قرمز نیست؛ تنها هفت شهر در وضعیت نارنجی قرار دارد، ۱۸۰ شهر در وضعیت زرد بوده و ۲۶۱ شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

98 درصد شهر‌ها در وضعیت زرد و آبی کرونایی

جدیدترین نقشه رنگ‌بندی کرونا در کشور

وزارت بهداشت امروز اعلام کرد که طی شبانه روز گذشته ۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شدند و دو بیمار نیز جان خود را از دست داده‌اند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۱۲ نفر رسیده و مجموع جان باختگان این بیماری نیز ۱۴۴ هزار و ۶۰۹ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق