این مرد خطرناک را می شناسید / او پس از قتل در مشهد فرار کرد + عکس


این مرد خطرناک را می شناسید / او پس از قتل در مشهد فرار کرد + عکس

رکنا: جوان 25 ساله ای که شب جمعه گذشته، در یک نزاع خیابانی، جوانی را با ضربه چاقو به قتل رساند و دوست او را نیز به شدت مجروح کرد، درحالی تحت تعقیب پلیس آگاهی خراسان رضوی قرار گرفت که دستور انتشار تصویر بدون پوشش وی در روزنامه خراسان، از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد صادر شده است.

به گزارش رکنا، این حادثه تلخ، حدود ساعت 23 پنج شنبه گذشته در توس 33 هنگامی رخ داد که یک دستگاه خودروی سمند سفیدرنگ در محل توقف کرد و راننده آن برای سرکشی از خانواده اش به کوچه بن بست رفت اما در همین هنگام سرنشین خودرو که «علی پور محمد» نام دارد به دلیل نامعلومی با دو جوان از اهالی همان محل، درگیر شد و آنان را با ضربات چاقو مجروح کرد. در این میان یکی از مجروحان جان خود را از دست داد و دیگری نیز تحت مداوا قرار گرفت.

دقایقی بعد با حضور قاضی «محمود عارفی راد» (قاضی ویژه قتل عمد) در محل وقوع نزاع مرگبار، تحقیقات میدانی آغاز شد و ساعتی بعد «میلاد» (راننده سمند) با تلاش کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به دام افتاد.

این مرد خطرناک را می شناسید / او پس از قتل در مشهد فرار کرد + عکس

در همین حال با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، تصویر متهم به قتل فراری (علی پور محمد) در روزنامه خراسان منتشر شده است تا کسانی که از مخفیگاه وی اطلاع دارند مراتب را به پلیس 110 یا شماره تلفن های 21825267 و 09363257468 اطلاع دهند. «قاضی عارفی راد» همچنین با اشاره به این که رصد های اطلاعاتی برای دستگیری متهم فراری آغاز شده است ، تصریح کرد کسانی که در اختفای متهم با وی همکاری کنند نیز دستگیر و محاکمه خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول