شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تشکیل می‌شود


شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تشکیل می‌شود

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در راستای تشکیل و توسعه شبکه سرمایه‌گذاران، اقدام به جذب سرمایه‌گذار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر علی اسدی با اعلام این خبر گفت: تشکیل شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با هدف حمایت مالی از طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه در کسب‌وکارهای نوپا برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به صدور فراخوان جذب عضو در شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از روز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۱، اظهار داشت: افراد حقیقی، شرکت‌های حقوقی، موسسه‌ها، سازمان‌ها و صندوق‌های مالی مخاطبین این فراخوان هستند.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افزود: مهلت مخاطبین فراخوان برای ثبت‌نام در شبکه سرمایه‌گذاران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق دو درگاه جداگانه که در پایگاه رسمی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پیش‌بینی شده است، نسبت به ثبت‌نام در این شبکه اقدام کنند.

اسدی درباره اهمیت سرمایه‌گذاری در زیست بوم کارآفرینی گفت: طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای دانش‌بنیان، نقش اساسی در ایجاد نوآوری، اشتغال و افزایش مزیت رقابتی کشورها دارند. به همین منظور تأمین منابع مالی، یکی از بخش‌های مهم در تسریع فرآیند کارآفرینی و توسعه امکان‌پذیری ایجاد کسب‌وکار برای افراد، شرکت‌ها و کارآفرینان بالقوه به شمار می‌رود.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی، اطلاعات شرکت‌ها و طرح‌های متقاضی جذب سرمایه به سرمایه‌گذاران عضو شبکه ارائه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !